2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], AGLIYORMUSUN SENDE BENIM GIBI SEVGILIM?

Ağlıyor musun sende benim gibi sevgilim?

Oralarda ağlamak varmı sevgilim???


Oralarda ağlamak varmı sevgilim???

O hoyrat geçen günlerin ardından. 
Hiç hatrına gelir mi ayrıldığımız gün? 
Korkarak bakıyor musun sende tozlu fotoğraflara? 
Hani beraber yürüdüğümüz sahil yolunda, 
Bir çiçekçi ölümsüzleştirmişti mutlu yüzlerimizi. 
Hani bulutlar üzerinde geziniyordu ruhlarımız. 
Denizi bile unutup dalmıştık birbirimize. 
Ne çiçekçiydi bizi bir araya getiren, 
Ne sahil, ne de gökyüzü. 
Sarhoştuk ikimizde sevgilim. 
Yıllanmışçasına seviyorduk birbirimizi. 

Ağlıyor musun sende benim gibi sevgilim? 
Sızlıyor mu ruhun seninde geceleri? 
Oralarda üşümek diye bir şey var mı sevgilim? 
Üzerinin örtülmemesi sevdiğinin ellerinden, 
Ne kadar acı bir şey değil mi? 
Bilir misin sevgilim? 
Sende bilir misin yalnızlığın acısını? 
Ağlar mısın sende benim gibi sevgilim? 
Oralarda ağlamak diye bir şey var mı? 

Bense her gece ağlıyorum sevgilim. 
Sen gittin gideli her gece ağlıyorum. 
Boğuluyorum tozları içinde fotoğrafların. 
Ruhumsa çöktü bulutlar gibi denizlerin üzerine. 
Ve artık çiçekçi geçmiyor sahil yolundan. 
Yıllar önce senin gittiğin gibi, 
O da gitmiş buralardan.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi