28 Aralık 2010 Salı

[cadilarmekani], Yüreğime dokun

Yüreğime dokun 

Sadece senbir tek sen dokun yüreğime
Gözlerini kapatıpseyret bendeki sevdanı
Yani kendini görbende olan seni sevgili 
Bakışlarkalbdeki sevdanın habercisi değil mi? 



Yüreğime dokuntitrek yüreğinle 
Ölüm bir sonbir yokluk değil ki.
Ve sen benim sonum olsan ne çıkar 
Muhabbetle varırken o ulvi dergaha
Kabirhuzurunrahmetin kapısı değil mi? 




Yüreğime dokunbüyüleyen gözlerinle 
Ben ağladıkçakonuş benim lisanımla 
Eğer susmuşsa dilin dudakların 
O halde suskonuşmasadece bak yüreğime
Susmakkabullenmek demekti değil mi?




Yüreğime dokun bir lahzacık gülüşünle 
Derin bir mana taşıyor bakışın gülüşün
Apansız kalbe inen yabancı bir sevda gibi 
Sükut etmişsenhüzün yüklüdür yüreğin bilesin 
Hüzünvuslatsız bir aşkın neticesi değil mi?




Yüreğime dokunruhumu mest eden sözlerinle
Sana beni ben bile anlatamam ki
Kendine yüreğine baköyle bul beni
Bir sevdanın hüznünde seni anarken akşamları
Firakın bana sensiz yaşamayı öğretemek istese de
Yüreğimdebeni halden hale koyan seni gördün değil mi?




Sonrahep yüreğime dokunbitmeyen hasretinle 
Belki birgün hatırlarsın beniburuk bir tebessümle
Hasretleri yaşarsın farkında olmasan da
Nihayet birgün sızlarsa kalbin derinden
Ya da hüzünlü bir şiir okurken ürperirsen
Yüreğine bak gül yüzlümbeni orada bulursun 
Yüreğime dokun ne olursun :...
__________________

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi