28 Aralık 2010 Salı

[cadilarmekani], KAPIYI ARALA




Yaşanmış onca geçmiş 
Mutluluğumuz... 
Duyduğumuzda inanamadığımız 
Olamaz dediğimiz…. 
....ama işte şimdi yüz yüzeyiz aynı gerçekle. 
Bizde ayrıyız… 
Neden diye soruyor eş,dost 
Hiç diyorum sadece ve sonra ekliyorum 
Kader... 
Önceki gün sanada sormuşlar. 
Yeşilin en koyu karası 
Buluta bezenmiş gözlerin 
Donup kalmış gülümsemelerin 
Hiç demişsin ve sonra kaçırıp bakışlarını 
Fısıldamışsın.. 
Kader.... 
Saatler geri alındı ya malum 
Karanlık erken iniyor sokaklara 
Oyun koptu işte masada 
Koşar adım evlerine gitti oyuncular 
Bir ben kaldım 
Birde kahveci Mayk. 
Onunki ekmek davası ama ben... 
Ben neden buradayım. 
Geçmiyor değil aklımdan 
Haber vermeden ansızın..Çalsam kapını 
Ben geldim desem… 
Bir düşün şimdi..Tamda şimdi 
Kaç seve gen,korkak yürek aynı şeyleri düşünür 
Kaç yaşlanmış,ıslak gözlerde dünler canlanır 
Gün batımı gidişlerin ardından 
Tan ağarması gelişler beklenir... 
Bu kaçıncı gün 
Bu kaçıncı günü akşam edişim 
Ben neredeyim..Burası neresi? 
Ben buraların adamı değilim... 
Korkak değilim 
Daha beteri ödleğim... 
Gün batımında yalnızım 
Yan masada koyulaştı sohbet 
Eller kenetlendi 
Gözler davetkar 
Seni arıyorum .Sen yine bana: 
İçtin mi yine diyorsun..Kahroluyorum... 
Bilmiyor değilim ilk kadehten sonra 
Korkaklığımı atıyorum üzerimden.... 
.... ama şimdi yanıldın. 
Rakımı garson doldurdu 
Elimi bile sürmedim ....Hesabı ödeyip çıkıyorum 
Arabadayım müzik kapalı.. 
Seni arıyorum...Gelme diyorsun... 
Sağ şeritteyim.Delice fikirler geliyor aklıma 
Korkağım,ödleğim ama:deli değilim 
Başka dünya yok… 
Döndüm gün batımına 
Mevsimin son yakamozları seyrediyorum 
Üç masada beş kişiyiz 
Piyanist orta yaşlı 
Bir kadeh rakı gönderiyorum. 
‘’Kadın bir gül,aşk bir mevsim... 
Tez geçer kanmaya gelmez 
Unut,unuttuğun yerde 
Adını anmaya değmez’’ 
Gececiler gelmeye başladı birer ikişer 
Biliyorum az daha kalsam kopacak film…. 
….ama direniyorum… 
Bir defa olsun 
Bir alo de 
Özledim de 
Seviyorum de...Sen kahrolmayası..Bir defacık olsun.. 
Gel de… 
Biliyorum bana kızgınsın. 
Kızma ne olur..Bilirsin.. 
Sen öksürdüğünde ben hasta olurum 
Senin gözünden yaş aksa 
Benim gözlerim kanar 
Şimdi sen,yemin ederim 
Odanın ışıkları sönük 
Perdeyi aralamış 
Beni bekliyorsundur 
İşte çıkıyorum yola 
Kapıyı arala 
Geliyorum...... 


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi