27 Aralık 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], Yüreğimden geçen iki kelime..

Yüreğimden geçen iki kelime...
Sana söylemek isteyip de söyleyemediğim bazı şeyler var içimde.
Konuşmak isteyip de konuşamadığım bazı kelimelerim..
Sevgi ne çok sorumluluk getiriyor ardından..
Güzel şey sevmek sevilmek..
Peki ya hiç düşündüğün oldu mu ne kadar değerini biliyosun sevdanın.
Veya sevdiğinin..
"Bugün sevdiğim için şunları yaptım yüreğim sağol" diyebiliyo musun..
Her geçen gün kıymetini daha iyi anlayabiliyor musun?
Sevdiğin için ağlayabiliyoR musun
O mutluluktan tat alabiliyoR musun?
Ben sevdiğim için mutluyum.
Mutluluğumu paylaşabildiğim için
Kendimle yüzleşebildiğim için gururluyum..
Tek istediğim ne biliyoR musun şu hayattan?
Tek istediğimsevdiğim kadar sevilmek...
Sevdiğim kadın tarafından mutluluk yaşamak..
Saygı görmek özlenmek değer verilmek
Tek bir nefes olmak..
Bugün ilişkime dönüp baktığımda asla pişman olmamak..
"İyiki varsın sevgilim" diyebilmek..
Ona o mutluluk hissini yaşatmak..
Acıları da var tabi ki her şeyde olduğu gibi hayatta..
Ve bu acıları "ver elini bana" demek umudu yaşamak..
İki bedende tek can olmaksevmek diğer anlamıyla..
Ben seni seviyorum aşkım..
Sevdiğime de pişman değilim.
İlgi istiyorum ya senden biraz daha fazla
Sıkılıyosun sen her seferinde böyle şeylerden ama bunları yaşamak umuduyla sevdim seni..
Varolma sebebim sen ol diye özlüyorum seni..
Sen de her sesimi duyamayışında özle beni..
Aynı canda sev beni..
Hayatında varolmayışımı düşünerek
O korkuyla yaşa beni..
İnan insanın sevdasını kaybetmesi kadar kötü bişey yok hayatta..
Dünyası kararır ya insanın
İşte kararmasın dünyamız..
Hayatındaki tek can ben olayım senin için..
Senin de varolma sebebin ben olayım..
Aklının bir köşesinde mutlaka ben olayım.
Hiç çıkamayacak derin bir yerinde..
Yüreğinin içinde ruhunun gittiği her yerde..
Çok şey gibi gözükse de değil aslında
Senden sadece yüreğini istiyorum
bana ait olacak tek şeyimanevi yönünü istiyorum senden..
Bugün senden bişey daha isticem..
bugün ikimiz için bir şey yaparmısın?
Gönlünden ne geçerse dilediğin bir şeyi benim için yapar mısın?
"Bugün yüreğimden seni geçirdim hayatım" demen bile kafi benim için..
Diyorum ya manevi halini istiyorum ben..
Yüreğindeki çocuğu istiyorum..
Ben bugün senin için ikimiz için bir şey yaptım
Sana yüreğimden geçen iki kelimeyi yazdım..
Ne üzmek ne de üzülmek istiyorum..
Sadece mutluluğumuzu paylaşmak istiyorum..
İyi ki tanıdım seni iki gözüm
Seni çok seviyorum herşeye ve herkese inat...


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi