28 Aralık 2010 Salı

[cadilarmekani], HADİ KIYAMADIĞIM BİR ADIM SONRA BENDESİN


HErşey Sen Adına Yerleşti beynime..
Dünümde yada bugünümde
Geçmişimde Yada Geleceğimde
ne fark eder..
''Sen'' Anımdasın..
bi o kadar da Aklımda..
Gel __Dön Bana..?

Ey kıyamadığım..
Sonsuzluğumdasın
Gülüşümdesin
Daldıklarımdasın
Hadi Kıyamadığım Bir Adım Sonra BendeSin..

Sende Benim Bakışlarıma Anlam Yükle
Benim Sana AnLam Yüklediğim gibi..
Sende Düşün beni ..
Benim Seni SonSuz Düşündüğüm gibi..
Sende Özle Beni..
Benim Seni Her Saniye Özlediğim Gibi..
Sende ''Benli'' Rüyalar Gör Hep..
Benim hep ''Senli'' Rüyalar Gördüğüm gibi..
Hadi Kıyamadığım Bir Adım Sonra BendeSin..


Sakla Beni Yüreğinin En kuytu Köşesinde..
Sev Beni Tüm Kalbinle..
Sarıl bana Tüm Benliğinle..
Tut Ellerimden Hiç Bırakmamacasına..
Bak Gözlerinle Gözlerime Esirim Olurmuşcasına..
Ve..
Öp Beni Yüreğimden Mutluluğa Yelken Açrmışcasına..
Hadi ''Sebebim'' Bİr Adım Sonra Bendesin..

SenSizken Yarınlarım yok gibi..
Gidenler bir daha dönmeyecekmiş gibi..
bekleyişlerimin bir sonu olmayacak gibi..
Hadi Kıyamadığım Bir Adım Sonra BendeSin..

Hüznümde SenSin
mutluluğumda..
Dünümde SenSin
Yarınımda..
Ömrümde Senin olsun ''ölümümde''..
Hadi Kıyamadığım Bir Adım Sonra BendeSin..

Alıntı

 

 

 

 

 



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi