29 Aralık 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], Sormayın neden gözlerim yaşlı

Sormayın neden gözlerim yaşlı
Neden boynum bükük
Neden sözlerim acılı
Sormayın dostlar yaram derindir.
Ve kan...
Kan durmuyor.
Neden yagmurlar altında ıslandıgımı sormayın dostlarım sormayın.
Sormayin su perişan halimi sormayın...

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

Bende sevdim cantan öte
Vuruldum bi cift göze
Mahsun bakıslara tatli sözlere
O benim gözbebegimdi
Can içi canımdı..
O benim..
O benim herşeyimdi..
Bende öyle bir yârdan ayrıldım..
Selvi boylu güzel huylu gül kokulu..
Bende..
Bende böyle bir yârdan ayrıldım..
Gözlerimde gitmiyor hayali
Dilimde hep ismi..
Bende böyle yârdan ayrıldım..

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

Bi hayalle başladı aşkla sürdü..
Ayrılıkla son buldu..
Kime anlatsamki halimi
Kim anlarkı beni
Ayrıldım yârdan.
$imdi odalar boş
$imdi aynalar hayalsiz
$imdi rüyalar kabus
Herşey anlamsız
Biliyorum.
Bu acıya alışmak
Bu acıya katlanmak
Imkansız..
Gözlerim saatlerde
Zaman bile ansız.
Söyleyin kim anlarki beni kim?!
Sakın demeyin zamanla unutursun diye
Unutamam
Unutmak isteyen kim
Öyle bi yardan ayrıldımki
Sevdasıda hoş kahrıda acısıda hoş lutfuda..
Onsuz anlamlar anlamsız..
Herşey bomboş..
Demeyin zamanla unutursun diye..
Unutamamki..
Nasıl unuturumki
O o benim herşeyimdi gözbebegimdi can içi canımdı..
Ben böyle bir yârdan ayrıldım..

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

O gelince yagmurlar dururdu güneş açardı.
O gelince güller bir başka kokardı.
Kuşlar kanatlanır uçuşurlardı.
O gittiginde ardından siyah beyaz hatıralar kaldı.
Bende öyle kaldım işte..

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

Acısı cam kırıgı sancılara sürgün etti beni.
Zifiri karanlıklar çöktü üzerime geceleri
Su gibi içip tükettim seneleri
$imdi onda kaldı yüregim 
Onda soldu güllerim.

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

Bende selvi boylu bir yârdan ayrıldım.
Sormayın neden gözlerim yaşlı
Neden boynum bükük
Neden sözlerim acılı
Sormayın dostlar yaram derindir.
Ve kan...
Kan durmuyor.
Sormayın..

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

Demeyin zamanla unutursun diye
Unutamamki..
Ben öyle bi yârdan ayrıldımki
Unutması imkansız..
Ben öyle bir yârdan ayrıldım..

Sormayın Neden Gözlerim Yaşlı

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi