27 Aralık 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], ŞİMDİ SEN VARIN ( ALINTI DEĞİL)

ŞİMDİ SEN VARSIN

Aşkın tadını bilmezdim
O güzel sesini duymadan önce
Gülüşlerimi hep saklardım
Kimse görmesin diye
Şimdi gülüyorum
Senin gözlerin yüreğime değindiğinde
Yalanım yok  bilirsin olmadıda
Şarkıların arkasına da gizlenmiyorum
Sen varsın ya…..
Hangi mevsimlerden çıkıp geldin
Hangi şehrin hangi denizlerin
Yiğit delikanlısı…
Zamanın bir diliminden çıkıp geldin
Oturduğun kalbin en güzel yerine
Düşlerimde bile yoktun..
Geceler korkutuyordu kimi zaman
Başımı yastığa koyduğum anlarda
Geceler beni sorguluyordu
Ben geceleri
Suçlu kimdi ben mi
Onlar mı?
Sevgiye buk adar yakınken uzak durmak kaçmak
Geçmişte kaldı hepsi
Varsın ya hepsi boş.
İtirafta bulunma zamanı
Türküleri bilmezdim dinliyenlerede kızardım
Türkülerin  derinliğini şimdi daha iyi anlıyorum
Susmuyorum susmak korkakların işi
Sevmek nasıl cesursa
Ben yüreğimle haykırıyorum sana
Seni seviyorum.
Yanına geliyorum sıcaklığımla
Karşıla beni
Öyle öp ki şuan dek öpmediğin gibi
Öyle seviş ki hiç sevişmediğin gibi….
Acılara öyle direndimki
Tutkularıda aynı
O yüzden sen ruh ikizimsin
Öyle saf temizki aşkım
Sen uçurumun kenerında bile olsan
Senle aynı deliliği yapmaya hazırım
Kulaç atıyorum derin sulara
Yüzmek istiyorsan benle yüzeceksin
Önce ıslanacak gözlerin sonra bedenin
Gözlerimin içine bak
Ne kadar günahsız bakışlarım
Dinle doğunun gizemli çocuğu
Ben denizim sıcak suların güzel kızı…
Melike  kıvrak 27.12.2010




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi