29 Aralık 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], AŞKINI VER BANA

Bana kendinden gizlediğin kendini ver
Suskunluğunda ki;
Gözlerinde ki;
O masum seni ver bana
Bana sessizliğindeki
Gözlerinle konuştuğumu ver bana
Gecedeki karanlığın ışığını parlaklığını ver bana
İçindekini ver bana
İçindeki kalbini ver bana
Bana dakikalarını, zamanlarını saatlerini, sesini
Seni ver
Hayattaki, ölümdeki, yerdeki toprağı, havadaki havayı,
Kırdaki çiçeği ver bana
Seni ver bana
Hayatımı, ömrümü, her nereye gidersem gideyim,
Yanımda ki aşkımı ver bana
Bana aşkımı ver
AŞKINI ver bana…

Suskunluğumdaki konuştuğunu, yaşadığım hayattaki kendimi sana veriyorum kendimi
Canımı, kanımı her şeyimi veriyorum sana…
Ayrılmamak, bırakmamak, sıkılmamak, vazgeçmemek için ama ne olursa...
BENİMLE BİR ÖMÜR BERABER OLMAYA VARMISIN?

alıntı


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi