27 Aralık 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], Elveda Güzel Yüzlüm

bir sevgim vardı adı aşk ne oldu bilinmez

yar seni sevdiğim kadar kimseyi sevmedim
özledim yüzüne hasret kaldım
gelemiyorum yar yanına oysaki uzakta değiliz

bilirsin ben sevgimi belli edemem
ama bilki güzel yüzlüm seni seviyorum
inanmayabilirsin ama seni seviyorum elimde değil
ama sen daha iyilerini hak ediyorsun

şimdilik hoşçakal güzel yüzlüm
ay ışığında sonsuzluğa yürüyorum sensiz yalnız
yağmur sakladı göz yaşlarımı
ama mutluyum güzel yüzlüm seni seviyorum

elimden gelse yanına geleceğim ama olmuyor be güzelim
bir başıma kaldım burda işte ne eylersinki bu gönül seni özlüyor
gene sigara dostum oluyor sessiz gecelerde dışarda yağmurun sesi
yalnızım güzel yüzlüm yalnızım zaten hep yalnızdım

seni tanıdığım gün ok güzeldi ancak sana aşık değildim güzel yüzlüm
ama sonradan sana oldu aşık bu gönül
yanlış anlama güzel yüzlüm pişman değilim
aksine senden ayrıyım diye pişman ım

evet geceler gene sessizliğini koruyor hep
bir çakmağım bir sigaram ve külleri atacak kül tablası
ve dandik bir telefon 0 tuşu aklına eserse basıyor arada kapansada telefon işte
ve yalnızlığımı paylaşan bir de şu makine yani bilgisayar denen şey

neyse güzelim yalnızlığımı bunlarla paylaşıyom
sen bilmezsin ne kadar acı çekiyorum sensizim diye
ama bir yandan mutluyum neden diye sorarsan bende bilmiyom güzel yüzlüm
bana hep dertlerinden bahsederdin bende dinlerdim

o kadar çok şey söyledinki ama hiç biri benim umurumda değil güzel yüzlüm
ben seni olduğun gibi sevdim ve hala seviyorum güzel yüzlüm
her satırda bir gece her gecede bir şiir her şiir de de hüzün var
gene uyku tutmuyor beni elimden gelse gecenin bi yarısı dışarı çıkacağım

bir kuzen imiz var onunda şafak karanlık
doğarkende yalnızdım ölürkende öyle olacak gibi gözüküyor
neyse fazla duygu sömürüsü yapmayalım dimi güzel yüzlüm
fakat neylersinki bu gönül sancısı nı durdurmak imkansız

bu beden de can taşıyor ne kadar hak etmsemde
bu kalp te sever be güzelim bu kalp te sever
bu kalp te seni seviyor be güzelim off off neyse kısa keselim
nasıl olsa sen yoksun artık bende yokum zaten ama bu kalp var oldukça acı çekecek

özlem'in içimde aşkın kalbimde acın her yerimde
seni özlüyor ve seviyorum aşkım
ben ağlayamam kolay kolay ben soğuk kanlıyım ama kimi zamanda en ufak bir şeyde dökülüveriyor yaşlar gözümden
bitirdik olan biten ve olmayan herşeyi

elveda sana güzel gözlüm elveda

yar gözlerin ne renk
yar ellerin neden bu kadar uzak
yar ayışığı aydınlatmasada odamı senin hayalin i görebiliyorum
yar yar yağmurun yağışı dışarı değil benim yüreğime

elveda güzel yüzlüm elveda


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi