28 Aralık 2010 Salı

[cadilarmekani], SENİ ÖZLEDİM SADECE SENİ ÖZLEDİM

Seni ozledim;sadece seni ve sen biliyorsun kimligini...
... Herkesten saklarken yuregimi;gizli kapakli dolaplarin ardinda dokuyorum gozyaslarimi...
Sessiz...
Ve..
Derinden...
Hickiriklarim karisirken gecenin laciverdine,biliyorum ki sadece yildizlar degil sende duyuyorsun sesimi sebepsiz...
Ve yine sen sevdigim biliyorsun, biliyorsun ki gidisinin ardindan caresizligine agliyor yuregim...
Nedensiz gidisilerin ardina saklanan SEN, nedensiz gidislerinin caresizliginde yanip kavrulan BEN...
Ve yildizlar...
Zamaninda bir gece BesIktas sahilinde sebepsiz sabaha kadar izledigimiz yildizlar...
Yildizlarimiz..
Evimiz...

Bir sen,
Bir ben
Bir de onlar farkinda sebepsiz...
Sessiz ve derinden...
Ciglik cigliga gokyuzu duyuyor musun?
Oysa ben duyuyor ve eslik ediyorum...
Peki sen..
Sen ne yapiyorsun..
Ben soyleyeyim mi sevdigim?...

Dinliyor ve susuyorsun..
Hep yaptigin gibi degil mi?
Sebepsiz gulumsemeler dagitiyorum cevreme..Gulucuklerden bir duvar oruyorum herkese...
Sakliyorum yuregimi sebepsiz...
Oysa icimde,yuregimin tam ortasinda bir firtina ve ben savruluyorum ...
Engel olamiyorum dagilmaya...
Sakliyorum yuregimi sebepsiz...
Sakliyorum yuregimdeki seni caresiz...
Korkuyorum...
Inan cok korkuyorum gorurler diye yuregimi..
Gormesinler diye gulucuklerden duvar oruyorum nedensiz...
Korkuyorum bilemezsin,gelip almalarindan korkuyorum seni sevdigim..
Koparmalarindan yuregimden...
Iyice sensiz kalmaktan urkuyorum,caresiz sakliyorum seni herkesten...
Seni gorup gucsuzlugumu anlamalari urkutuyor beni...
Farkedip almalarini istemiyorum seni benligimden...
Sensiz kalmaktan korkuyorum ya sensiz oldugumu biliyorum da ayni zamanda...

Ozlemimi..
Yuregimi..
Sevgimi sakliyorum..
Anlamalarindan beni iyice sensiz birakmalarindan korkuyorum...
Seni sensiz yasamaya alistim ya, iyice sensiz kalmak istemiyorum...
Ve sebepsiz gulucukler ardina sakliyorum yuregimi..
Yuregimdeki seni...
Seni ozledim;sadece seni ve sen biliyorsun kimligini
alıntı


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi