26 Aralık 2010 Pazar

[cadilarmekani], SENİN SUÇUN YOK DENİZ KIZI SUÇ SENİ SEVENDE

Suç sende değil deniz kızı Suç seni sevende

Her aşk bir yüreğin sesidir ve sabırla büyür, içindeki sevgiyle, acıyla, inançla, öfkeyle pişer; şarap gibi gün geçtikçe güzelleşir; işte bende seni böyle sevdim.Yüzünü göremediğim bir günde sesini duyabilme umuduyla yaşadığım bu hayat yüzünü göremediğim için çekilmez olsa da sesini duyabilme umuduyla yaşamak çok güzel.Bu akşam pencereni açık bırak çünkü sana uzaklardan bir kuş saldım biraz ıslak ve yorgun ama yinede başucuna bir tutam sevgi bırakacak, sevgimi kabul eder misin AŞKIM beyaz bir güvercin gönderiyorum sana kar beyaz tüylerinde umut yüreğinde sevgi gözlerinde masumane bir bakış ve gagasında bir not SENİ SEVİYORUM sen herkesten farklısın sen candan bile tatlısın sen düşlerimde yüreğimde saklısın ben mavi sen gökyüzü ben deniz sen dalgası ben beden sen can söyle şimdi dalgasız deniz cansız beden sensiz bir ben olur mu? Rüzgarın çığlığını dinledim bulutların ağlayışını izledim bir yıldızın kayışına baktım bir dilek diledim bir meleğe benim yerime seni öpmesini istedim yaz gözlerin aklımda ya aklım adında ya hayalin karşımda ya sesin kulağımda ya ben çıldırıyorum ya çok özlüyorum ya özlemek çok güzel ya özlenen çok özel gülmek nedir deseler onu bulmak derim yaşamak nedir deseler onunla olmak derim ağlamak nedir deseler ondan ayrılmak derim peki o kim deseler o benim BEBEĞİM derim tek kaldım dünyada dünyam olur musun deniz kadar sevdim dalgam olur musun ateş gibi yandım dalgam olur musun ilk aşkım değil son aşkım olur musun? İçine düşen her hüzün damlası sana seni ne kadar çok sevdiğimi hatırlatsın aşkın yatağım sevgin yorganım yüreğin yastığım olsun umutların hep seninle olsun sev ipte terk etmek için değil ömür boyu sevmek gülüpte üzmek için değil hep mutlu etmek görüpte unutmak değil hep hatırlamak menfaatim için değil uğruna ölmek için varım. Sana bir şarap gönderiyorum iç ama sarhoş olma sana bir gül gönderiyorum kokla ama soldurma sana bir kalp gönderiyorum sev ama kırma. Beni bir gün unutmayı denersen öyle biriyle unut ki sana savurduğum kurşunların önüne geçebilecek kadar cesur, o gün seninle ölebilecek kadar seviyor olsun kulaklarım sesini duymak gözlerim hep seni görmek ellerim elini tutmak kalbim hiç ayrılmamak istiyor ama ne görüyor ne duyuyor ne de tutuyor ne de hissedebiliyorum ama Sadece SENİ SEVİYORUM sanakaranfilin saadetini sümbülün bağlılığını menekşenin tevazusunu çiğdemin nefesini lalenin gururunu leylağın asaletini versem bana sevgini verir misin. sevgi demek az geliyor yüreğimdeki duyguya belki aşk belki de hiç yaşanmammış bir duygu ölesiye sarılmak SENİ SEVİYORUM diye haykırmak o tatlı gözlerinde yalnız kendimi görmek istiyorum Gecenin karanlığında güneşin ışığında suyun damlasında selin coşkusunda kimi yanımdasın kimi rüyamda ama hep aklımdasın unutma. Bembeyaz bir dünyada seninle yaşamak varken böyle uzakta kalmak gücüme gidiyor senin verdiğin sevgiyi seninle paylaşmak varken senin sensiz yaşamak içime sinmiyor.Sana ne desem bilemiyorum hayatım desem hayat bitiyor güneşim desem güneş batıyor sana canım demek geliyor içimden çünkü bu can senle yaşıyor sen güneşin doğduğu karanlığın bittiği yerdesin sen hep kalbimde yatan tek sevgilimsin seninle bütün mevsimleri bir günde bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri uçurumdan attım sessizliği haber saldım rüzgarlara fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa inan hiç bir şeye değmezdi yaşamak beni unut demişsin düşün bir kere hatırlanmaya değer misin? Gecelerin suçu yok bir tanem suç özleyende sigaramın suçu yok bir tanem suç içende, aldığım alkolün suçu yok bebeğim suç onu içinde…

SENİN SUÇUN YOK DENİZ KIZI

SUÇ

SENİ SEVENDE

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi