28 Aralık 2010 Salı

[cadilarmekani], Seni seviyorum ömürüm en özeli…

Ya sen hiç olmasaydın… Nasıl yaşardım aşkın en güzel hallerini, yok-yok belki de aşkı hiç tanımazdım. Duyardım, görürdüm de ama hiç bilmezdim, en çok yine yaşadığıma inanmazdım. Öylesine içime işlemişsin ki, hani biri tutup saçının teline çarpsa, yanlışlıkla, kendimi uçurumlardan fırlatılan değersiz bir taş parçası gibi hissederim. Atılmak için konulmuş bir kayadan ne farkım olabilir ki o zaman, sen söyle? Ben biliyorum içimdeki kıyımların tamlanınca ne denli kasırgaları korkutacağını ama sabırla bekliyorum yokluğunun karşımdaki çaresizliğini yine de… Çünkü seviyorum!

Yüreğim arsız dikenlerin emrinde köle gibi çalışıyorsa, hep dedim ki-vardır bir bildiği yüreğimin. Kaç gece eve dönüş yollarındaki sayısız Azrail karşılaşmalarının bedelini en iyi yine o bilir diye inan az düşünmedim… Koynuma aldığım közlenmiş hasretin gözyaşlarının hesabını veremeyecek kadar az ağladığını düşünseydim gözlerimin, inan o an soluksuz nefeslerle cezalandırırdım bedenimi. Hiç kırpmadan gözümü en ağır günahların kapısında nöbet tutar, çığlıklarımdan çıkan sesin ne kadar dayanılmazlığıyla, kimi ve neyi, ne kadar sevdiğimi, cehennemden bir yer satın alarak gösterirdim.

Bunca zaman neler yaşadığımı, zincirlere bağlayarak tuttuysam hafızamda, bu aşkımıza duyduğum dayanılmaz anıların güzelliğindendir. Her anını mıh gibi işlemenin güzelliğini en iyi bilen yine benim… Mutluyum bunun için ve umutluyum ve de senin beni sevdiğin yerdeyim. 

Kendimi “sen” hissettiğim günün birinde, yağmurlar aşındırırken sana koşan ayaklarımı, yüreğim eriyip gitmesin diye, kendimi nasıl yüreğine hapsettiğimi şimdi çok iyi anlıyorum.

Seni sevmek huzur veriyor gönlüme… Bunu bilmek güzel ve yaşamak hani dalgaların derin dehlizlerine karşı aşınmadan durabilmek kadar güçlendiriyor bedenimi. Bütün organlarımın seni sevdiğini hissetmek daha da güzel…

“Simsiyah harflerin seni anlatamayışındaki gizemse suskundur
Çünkü burada bir mektubun çığlıklarına ait sözler vardır…
Sevgiliye ait hüzünlü dudak bükülmelerindeki sızı hissedilir,
Çünkü burada gözlerine her sabah yağmurlar düşen aşığın aşkı gizlidir…”

Çünkü gerçek aşk bu dünyadan çekip gitmektir! Ve hiçbir zaman öldüğüne inanmamaktır… 

Seni seviyorum ömürüm en özeli…


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi