29 Aralık 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], Ufukta aydınlık var kaptan...



İçimde fazlasıyla birikmiş suskunluklarım var söylemezsem içimi kemirir söylersemde gözden düşülür...

Doğru olanı yapacağım bana yakışanı...eveet şimdi suskunluklarıma bir yenisi daha eklenmiş oldu...

Herkesin saklı duyguları vardır gizlenmiş kişilikleri olduğu gibi.Koca bir okyanusta yol alıyorum henüz

başlarındayım o yolun, kaptan benim..! her ne kadar kontrolümü kaybetsemde çabalıyorum... dalga dalga üstüme gelsede deniz alt edeceğim

biliyorum gecenin siyahındayım ama güneşli günlerin beni beklediğini hissediyorum

korkmuyorum ilerliyorum kaçmıyorum savaşıyorum ve sonunda limanıma varacağım demirimi sağlam atacağım

sakin sessiz neşeli mutlu yalansız dolansız bir hayata başlayacağım... zor yollardan geçiyorum farkındayım büyük bir sınavdayım

istiyorum ki fazla zarar görmeden çıkayım bu oyunun içinden...ve içimdeki bir ses Ufukta aydınlık var kaptan....

Dilek 


--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi