25 Aralık 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], BIR EL ISTIYORUM


BİR EL İSTİYORUM 

 

Bir el istiyorum başımda…

Saçlarıma dokunsun istiyorum, tüm bedenimden söküp alsın

Yalnızlığımı tılsımıyla… Bir el istiyorum dokunsun saçlarıma

Yumuşacık ve alsın tüm donuklukları usulca.

 

 Bir göz istiyorum gözlerimde…

 

Anlamsız bakan gözlerimin içini görsün, hâlâ arkalarda kalmış

Işık huzmelerinin içine dalsın, çıkarsın tüm umutlarımı

Eski sandığın içinden, açsın da ışığı ile umut olsun yollarıma,

Yolum olsun yordamım olsun istiyorum…

 

 Bir omuz istiyorum…

 

Başımı yaslayıp uzun uzun ağlayabileceğim. Yıllardır biriktirdiğim

Hüzün tanelerini tek tek dökebileceğim bir omuz istiyorum.

Ona yaslanınca her şeyi unutmak istiyorum, sıcacık olmak…

İçimi huzur kaplasın istiyorum, hiç konuşmadan saatlerce

Orada kalmak, hiç konuşmadan anlaşılabilmek istiyorum…

--
                 
 
 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz




http;//.www.viranekalpler.com  









 
             
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi