28 Ağustos 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a PKK, AKP'nin stepnesi olacak/Emin Çölaşan







PKK, AKP’nin stepnesi olacak/Emin Çölaşan

Koskoca Türkiye Cumhuriyeti’ni yönetenlerin bizi düşürdüğü şu yüz kızartıcı, utanç verici duruma bakar mısınız! Referandum’da Kürt oyları EVET çıksın diye İmralı’daki şahısla pazarlık yapılıyor.

- Devlet operasyonları durdurunca,

terör örgütü toparlanacak ve yeniden hayat bulacak. Kürt istekleri kabul edilmediği

takdirde, PKK saldırılarına en kısa

zamanda yeniden başlanacak.

- Tayyip yeni ve daha “özgür” bir anayasa için Kürt’lere güvence verecek. Bu gibi

pazarlıklar açıktan değil, gizlice yapılır. Pazarlık şu anda sürüyor. Hangi aşamaya geldiğini henüz bilemiyoruz. Tayyip 3 Eylül günü Diyarbakır’da nutuk atacakmış, şimdi orada

söyleyeceklerini, Kürtlere hangi vaatleri sıralayacağını bekliyorlar!

- Af ilan edilecek! Kürtçülerin baştan sona isteği budur... Ve lütfen gelecekte dikkatle izleyiniz, bu iktidar ya yeni bir af yasası çıkararak, ya da infaz yasalarında çaktırmadan değişiklikler yaparak cezaevlerindeki teröristleri ama özellikle de Abdullah Öcalan’ı serbest bırakacak. İkinci olasılık, ceza süresiyle oynayıp bir kaç yıl sonra tahliye edilmelerini sağlamak.

Tabii Türk Milleti bunu yerse, kıyameti koparmazsa... “Demokratikleşme, Kürtçülük açılımı” adı altında verilen bu ödünler, bizim Kürtçü kesimi iyice yoldan çıkardı.

Meydanı boş bulunca, karşılarında Tayyip gibi bir sorumsuzu bulunca sapıttılar, dağıttılar ve şımardılar. Şimdi bu sözcüğü ağızlarından düşürmüyorlar. Özerklik elde ettikleri anda kendi kendilerini yönetecekler ve bir süre sonra bağımsızlık ilan edecekler.

Kovulduğum gazetede yıllarca, Sözcü’de aylardır hep aynı şeyi savundum:

“AKP, ABD ve AB’nin planları doğrultusunda ve gücü yettiği takdirde Türkiye’yi bölecektir. İş oraya gitmektedir.”

 



--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi