31 Ağustos 2010 Salı

[cadilarmekani], YOKLUGUN BILE GUZEL

Gözlerim seni her düşündüğümde sicim sicim boşalıyor. Bilirmisin göz kanalları tıkandığında insan kan ağlarmış. Şimdi sensiz yalnızlığın kollarında, ruhum, yüreğim tıkanmış içim kan ağlıyor. Kısacık ömrümde senli günlerimi yaşanmışlıktan sayarken sensiz günlerim kaybolan yıllar gibi bomboş geçiyor sevgilim. Bak uzaktan bir şarkı geliyor kulaklarıma, diyor ki şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler, bende diyorum ki keşke doğum günüm sen olsaydın ve senin kollarında yaşayıp, senin kollarında ölseydim, hiç kaybolan yılım olmasaydı. Mehtabın tadına varamadan kaybolup gittin ufuktan, gözlerim sen gittiğinden beri ışığa hasret, gözlerine hasret kan ağlarken, ruhum bilinmez yangınlar da kavuruyor içimi ben yaşarken ruhum cehennemi tadıyor yokluğunda. Seni Seviyorum, özelenen sen olunca, yokluğun bile güzel...


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi