31 Ağustos 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a fıkralar-2 xxx







Yarali Zenci

Bir barda insanlar oturmus sohbet ederken bir silah sesi duyulur ve bir zenci
bacagindan vurulur. Ambulans gelir ve zenciyi sedyeye yatirirlar.
Doktor ve yardimcisi zencinin pantalonunun paçasini kesmeye çalisirken bir
bakarlar ki zencininorgani dizinden asagi sarkmis. Birden doktor ve yardimcisi
baslar gülmeye. Zenci bunun üzerine biraz kizgin sekilde söyle der :
- Siz gülün, eger sizlerde korksaydiniz sizinki de küçülürdü...

Ufak Ufak

Seks düskünü kadin tövbekar olmus. Bir zaman sonra bir cüceyle yakalamislar.
- Hani birakiyordun?
- Hemen olmuyor, yavas yavas azaltiyorum.

Dertli Anne

Anne kizini karsisina almis dertleniyordu : - Ahhhh!!! kizim, seni ne doktorlar, müdürler, mühendisler istedi de vermedim.
Ahhh!.. Aptal kafam...
Kiz annesine bakar, alayci bir tavirla :
- Sen merak etme anne ben hepsine verdim...

Rontgenci Çocuklar

5 Yasindaki Johnny ve kizkardesi anahtar deliginden anne ve babalarini ask
yaparken gözetliyorlardi.
- Wooww, sunlara bak... Bizim parmagimizi burnuumuza sokmamiza bile izin
yok...

AIDS

Temel Amerikadaki ogluna mektup yazar:
"Oglum, gazetede okudum, oralarda aids denen bi illet hastalik varmis aman
dikkat et yoksa senden karina, karindan bana, benden anana, anandan bütün
köye yayilir..."

Grevin Sonuçlari

Hollanda da bir yil acaip nüfus patlamasi olmus. Liman isçileri grev yapinca,
Hollandali köylüler çalistirilmis... Onlar da prezarvatif kolilerini tirmikla indirip
kaldirirken hepsini delik desik etmisler... Sonrasi malum...

Kerreta

Rusya da ögretmen soruyor:
- Türkiye nin para birimi nedir?
- Kerre ögretmenim, diyor bir çocuk. Annem ve ablam Türkiye den
döndüklerinde birbirlerine bavullardaki esyalari gösterip kaç kere verdin,
diye soruyorlar.

Öp Beni Mison

Saloman ve Mison babalarindan kalan mirasi paylasiyorlar. Mison :
- Kadillak araba bana, motorsiklet sana
- Öp beni Mison
- Han bana, dükkan sana
- Öp beni Mison
- Ne öp beni dersin durmadan?
- Sa pilirken öpülmek isterim de...

Azgin Horoz

Çiftçi tavuklari için yorulmayan bir horoz almaya pazara gider. Pazarci
"Istediginiz herseyi bu horoz yapar" diye azgin mi azgin bir horoz satar.Adam
çiftlige döner, horozu kümese koyar koymaz tüyler uçusur, gidaklamalar
baslar. Çiftçi çokmemnundur. Ama horoz çok azgindir, adam endiselenmeye
baslar horoz iki günde ölecek diye. Horozu tutmaya çalisir, basaramaz. Neyse
der, eve döner. Ertesi gün bir bakar ki horozun ayaklar havada dil disarida
yatiyor ve hatta tepesinde bir akbaba ucusuyor. Çiftçi kendi kendine "eh iste
geberdi" diye söylenir. Horoz bir gözünü hafif açarak çiftçiye yarim agizla
ve kisik sesle homurdanir. "Git lan git!.. Kaçiracan simdi akba





--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi