31 Ağustos 2010 Salı

[cadilarmekani], DEMET DEMET HUZUN TOPLUYORUM GECEDEN


Demet Demet Hüzün Topluyorum Geceden...

Herkes uyuyor...
Kuşlar,otlar,yıldızlar ve insanlar...
Dünyanın üzerini örtüyorum ve iyi geceler öpücüğünü 
konduruyorum yanağına...
Çıkıyorum tenhada bir yolculuğa...
Demet demet hüzün gülleri topluyorum geceden...
Dikenleri avuçlarıma batıyor...
Hepsi biraz sen kokuyor...
Hepsi biraz hüzün kokuyor...
Hepsi yalnızlıktan sararmış güzün gülleri...





Kırmızı mercan rengi aşk bahçelerinden geçiyorum...Kaynakwh: 
Geceliğimin etekleri takılıyor dallara...
Şarkılar en derin nağmelerinden susmuş...
Tutam tutam sevda sarhoşluğunda...




Ayışığı vuruyor demli yalnızlığıma...
Omzumda küçük mutlu periler...
Bir anlam veremiyorlar bu sayrılığıma...

Nehirler hüzün akıyor...
Bulutlar hüzün yağıyor...
Demet demet hüzün gülleri topluyorum geceden...
Yapıştırıyorum yüzümün en sığ kuytularına...
Dudaklarım doğuştan lâl...
Yüzüm hüzünlü bir tuval...Kaynakwh: 
Yüzümde hüznün karakalem resmi var...


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi