31 Ağustos 2010 Salı

[cadilarmekani], SENI SANA YAZDIM


Bugün yine seni sana yazıyorum bitanem, 

Ne özlem, ne bekleyis
Bugün sana yazacaklarım,
Belki yorgunluk, belki tükenmislik
Ne dersen de....


Bugün yine seni sana yazıyorum bitanem,

Ne kızgınlık, ne kırgınlık
Bugün sana yazacaklarım
Belki keder, belki kader
Ne dersen de....

Bugün yine seni sana yazıyorum bitanem,
Ne mutsuzluk ne umutsuzluk
Bugün sana yazacaklarım
Belki ask, belki BIR DEMET HÜZÜN
Ne dersen de....

Bugün yine seni sana yazıyorum...
Seni çok seviyorum bitanemm..  

Nurten Seyyal

--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi