31 Ağustos 2010 Salı

[cadilarmekani], ASK BAHCEM

AŞK BAHÇEM

Savurdum seni Sonsuz Aşkla,
Sonsuz Rüzgarlara
Binyıllık Ayrılık yine Ben’im Ol’sun
“Kendimi” kaybettiğim
Sonsuz Bir Düşün,
Aşk Bahçesinde.

Biliyorum
Anlamayacak beni
Senden başka hiç kimse
Sadece sen
Sen duyacaksın çığlıklarımı.
Yüreğindeki yerimden
Beni Sonsuza savurduğun An kadar
Aşk Ol'Anım
Yağsın sevdalar gözlerimden
Sicim gibi
Bilenlerin yüreklerine

Kayboldum ben Sevgili
Taştan Toprağa
Seni aradığım Alemlerde.

Şimdi - Burada

Aşk Bahçem mi Düşümün içinde?
Yoksa Sonsuz Düşüm mü
Aşk Bahçesinde?

Nilgün Nart 


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi