30 Ağustos 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], Canımın Sızısı Bulaşmış Olabilirmi Sana?

Herkes Kendinden Sorumluydu Aşkta Bizse Birbirimizden !
Yıldızların Sönük Oldugu Bir Kıyamet !
Sen ve Ben ..
İkimiz...
Sonu Olmayan Bir Masalın Kahramanlarıydık..
 

Ulaşılmaz Düşlerin Baş Yapıtları..
Herkese Uzak Sadece Birbirimize Yakın !
Sen ve Ben
Masumiyetin Utangaç Hali .. Ürkek Bakışlarımın Canlı Şahidi!
Titreyen Ellerimin Sonsuzluğa Uzanan Mimarisi ...
Nerdesin ?
Hüzün Yıldızları Parlıyor Bu Gece Gökyüzünden...
Seni Düşünüyorum Gölgelerimiz Suya Düşmüş Siluetimiz Canlanıyor..
Mehtap Bile Daha Güzel Hayaline Sığınırken !
İçimde Özlemin ve Hasretinle Can Çekişen Bir Yürek ..
Göz Yaşlarım Sana Koşuyor!
Ne zaman Bitecek Bu Bekleyiş ?
Uzaklardayken Duyuyormuydun Hissettiklerimi ?
Ruhum Kayıplardayken!
Canımın Sızısı Bulaşmış Olabilirmiydi Sana da ?
 
 
Hiçbir Aşk Kapıdan Çıkmakla Gitmez...
Kapadım Gönül Kapılarımı Ben ! Tutsaklığının Zirvesinde ...
Gönüllü Esaretindeyim .. !
Ey Aşk... !
Bilki Geldiğin Vakit;
Her Yağmur Damlası Tenine Değdiğinde
Tenin BEN Kokacak !!


--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi