31 Ağustos 2010 Salı

[cadilarmekani], UFAK BIR SEVGI

sadece küçük bir sevgi istedim senden
ne büyük bişiydi nede çok tu istediğim
sadece ufak bir gülümsemeydi istediğim
olmadı yapamadın 
bana bunu bile çok gören gözlerin vardı
yapamadın...
beni azda olsa sevemedin
ben herşeyi yapmaya hazırdım senin için
ölmeye bile
ama sen küçük bir sevgiyi bana çok gördün
istemedin hayatında
koymadın yaşantına
hep dışarlardaydım
bir türlü giremedim o kapıdan yapamadım
edemedim..
seni deliler gibi sevmeyi başardımda
ufak bir aralıkta beni mutlu eden o araluktan içeri giremedim
içeri girmeme izin bile vermedin
ufak bvir sevgiydi oysa senden istediğim..
ufak bir sevgi.....




--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi