31 Ağustos 2010 Salı

[cadilarmekani], BEN SENI ISTIYORUM SENI


Ben Seni İstiyorum, Seni

Gecenin zifiri karanlığında
“Sonsuz Düşlerimin”
Bittiği yerdeyim
Dünya denen Terra’nın
Ebedi Şafaklarına ektim seni
Bir gün gelirsin diye
Sanki
Eonlarca zamandır
Şimdi Buradayım

An’lardan Bir An gelir
İşte tam O An’da
Ne bir ışık
Ne bir soluk
Ne bir ses
Dökülür üstümden
Bin bir türlü nefes
Hatırlıyorum Bizi
Evrende seni unutmuşluğum
Yüreğimde
Çevrilen birkaç tozlu sayfadan ibaret
Ayrılığın milyonuncu atomundayım
Hasretinle yitirdiğim mekanlarda
Aah Sevgili Aah
Arkama baktım toz duman
Alemler Alev alev yanan
Ben ise çoktan viran

Seni Sevgili
Seni istiyorum, seni
Hiçbir zaman
Kaybetmediğim için bulamadığım
Ayrılmadığım için kavuşamadığımsın.

Ben
Seni Sevgili
Seni istiyorum, seni
Sen Ol’An Ben’i
Ben Ol’An Ben’i

Bizi Seviyorum.


Nilgün Nart 

--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi