30 Ağustos 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], IHANETINI KUMSALA YAZACAGIM

İhaneti Kumsala Yazacağım 

Sus! 
Sakın konuşma! 
Söylenecek söz kaldımı ki? 
...Hala neden çırpınıyorsun öyle? 
Git! .. 
Hadi git canım 
Git. 
İhanetin acısı yüreğimde 
Ben sensiz yaşayabilirim 
Sensizliğe alışırim belkide 
Hatta mutlu bile olabilirim 
Git! 
Hadi git canım 
Git. 
Sessizce git 
Sinsice, 
hiç konuşmadan, 
haince git. 
Git! 
Hadi git canım 
................................ 
Hayır! hayır! 
Gitme canım gitme 
Ben sensiz olamam ki 
Kendimi sende unutmuşum 
İnsan yok olunca nasıl yaşayabilir? 
Dön 
Hadi dönüver gittiğin yollardan 
Seni bekliyorum 
Yanımda istiyorum 
Günler oldu yoksun 
Geceler sensiz geliyor,neden? 
Nerdesin? 
Hani nerde? 
Susmayan telefonuma ne oldu? 
Ne olduda bana ölüm çanlarını anımsatıyor? 
Biliyormusun? 
Seni kime sorsam bihaber 
Bilenlerde susuyor çaresiz 
Bugün seni andım 
Seni yaşadım 
Senden hebersiz 
Nerdesin? 
Hani nerde? 
Bitmeyen sevda şarkılarına ne oldu? 
Bize ne oldu böyle? 
Durup dururken neden yanaklarım ıslanıyor? 
Bak! yine ağlıyorum işte 
Belkide ilk defa 
Bukadar çaresiz 
Çoook! ..Çoook! ..Çok ağlıyorum 
Bir ara ölümü düşündüm 
Yapamadım canım yapamadım 
Yanımda sen yoksunya 
Sensiz bir hiç 
Çare değil yaşam 
Çare değil canım çare değil ölüm 
Yalnızca sende yalnızlık savaşımının kurtuluşu 
Neden canım neden? 
Neden yaptın bunu bana? 
Ben seni sevmiştim 
Hesapsızca, 
çıkarsızca, 
korkusuzca... 
Herşeye rağmen 
Yalnızca seni sevmiştim 
Başka zamanda, 
Başka yerde ihanet etseydin 
Bukadar kızmazdım kendime 
Bukadar çok nefret etmezdim senden 
Anlıyormusun? 
Nefret etmezdim senden 
Yanlış yaptın be canım yanlış yaptın 
Ben seni böyle severken 
Seviyorum diyemezmiydin? 
Yalanda olsa yine inanırdım 
Yüreğim yanarken bile 
Sen yanımda olsaydın 
Belkide gülebilirdim 
Hadi! .. 
Hadi canım 
Bir kerecik 
Yalanda olsa 
Ziyanı yok! 
Seviyorum deyiver 
Bana buda yeter. 
............................. 
Tamam 
A nladım 
Sus! .. 
N'olur söyleme o son sözü 
Hadi var git yoluna 
İnsan ayrılmayıda bilmeli 
Ayrılığın büyüklüğüne inanmalı 
Mazideki güzel günlerin hatırına 
Sen istedin 
Ayrılalım 
Şimdi ben istiyorum 
Son kez beraber ağlayalım 
Hadi git canım git! 
Sessizce git! 
sinsice, 
hiç konuşmadan, 
haince git! 
Git! 
İhanetin acısını bırakarak git! 
O ahlaksız gülümsemelerini alda git! 
Hala neden duruyorsun öyle? 
Git! 
Hadi git! 
Bak! bende çaresizim 
Biraz daha kalırsan bir çılgınlık yapabilirim 
Sonra pişmanlığın hançeriyle 
Kendi kendimi vurabilirim 
Birazdan bende sahile ineceğim 
Aşkımızdan arta kalan hatıralara 
Seni soracağım 
Neden? 
Neden bitti aşkımız? 
Bittimi bu sevda? 
Bittimi? 
Yine kaderime inat 
Başımı kayalara vurarak 
Kızıllığa boyanan saçlarımı 
Seninkiler diye okşayacağım 
Biliyorum! ! ! 
Biliyorum isyanım bukadarla kalmaz 
Belki dünlere dalıp 
İhanetin acısı yüreğimi yakarken 
Denizin karanlık sularına fırlattığım 
Boş şişeleri senin gidişine benzeterek 
Ardından; .. 
Göz yaşlarımla kumsala ihaneti yazacağım 
Kumsala aldatılmışlığı yazacağım 
Anlıyormusun? 
Kumsala ihanetini yazacağım...


--
 
 
 
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi