26 Şubat 2010 Cuma

m~a~k~a~r~n~a Cinsel hayatı bitiren hastalıklar




 

BU HASTALIKLAR CİNSEL HAYATI BİTİRİYOR

Cinsel hayatı bitiren 7 hastalık


Onkolojik hastalıklar

Hasta hem psikolojik hem fiziksel travmaya (ameliyat, kemoterapi, radyoterapi) maruz kaldığı için cinsel istek azalır


Enfeksiyonlar

Cinsellik ağrılı olacağı için cinsel istek azalabilir.


Yaşlılık-Menopoz

Vajinada oluşan kuruluk, ağrılı ilişki ve yaşla oluşan hastalıklar cinsel isteksizliğe yol açar


Ağır karaciğer ve böbrek rahatsızlıkları

Bu hastalarda da vücut yorgun, bitkin ve halsiz kalır. Hasta, cinsel isteklerini tetikleyemez.



Nörolojik hastalıklar

Hastada yeterli sinirsel uyarı olmayacağı için kişide cinsel istek azalabilir.


Psikolojik hastalıklar

Özellikle depresyon durumunda, hastada cinsel istek ve arzu eksikliği yaşanabilir.


Şeker hastalığı

Özellikle cinsel isteksizliğin en sık görüldüğü hastalıktır. Birçok organ etkilendiği gibi cinsel arzu ve istek de etkilenir.


Yaşlılık-Menopoz

Vajinada oluşan kuruluk, ağrılı ilişki ve yaşla oluşan hastalıklar cinsel isteksizliğe yol açar

 

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi