27 Şubat 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], BEN YAGMURU SEVMISIM GALIBA


 
 
Yine başladı yağmur İstanbul’da,İlk yağdığı gün gibi yağıyor.Deliyor her damlası yüreğimi,
Ama bu gün biraz daha farklı yağıyor her zamankinden.Islatmıyor eskisi gibi sanki…Yağmur mu farklı yağıyor yoksa ben mi yağmurun yağışında başka arayışlarda bulunuyorum.
Neden hiç heyecan yok bu yağmurda?Yağmur yağmıyor mu gerçekten?Yoksa o da mı sahte giden sevgili gibi?Belki de bağlamamalıyım yağmura gidişleri,yüklememeliyim tüm hazmedilmeyenleri yağmura.
Belki de her zamankinden daha güzel yağıyor ıslatabiliyor bazılarını beklide…
Bilemem…Bir defa ıslattı beni yağmur,nereden bilirim nasıl ıslattığını yağmurun çocuktum…
Meğer hep çocukmuşum hiç farkına varmamışım.Ne yağmurlar geldi İstanbul’a…
Sanki 15 yaşındaymışım gibi,bir anda büyüdüm sanki.Düşünemediklerini düşünüyor insan,yapamadıklarını yapıyor,yağmurun güzelliğini,ıslak olduğunu,suçsuz olduğunu…Sebepli mi bu yağmur özlemi bende?Özlemden mi,sevdadan mı, yoksa yağmuru mu çok seviyorum da farkına yeni vardım?...
Çocukluğumu hatırlamıyorum kesik attım çocukluğumun geçtiği şeride.Bugün neden saatlerce insanların şaşkın bakışları arasında oturdum yağmurun altında?Sebepsiz miydi bu bekleyiş,halbuki ne sebep olabilir ki yağmurun ıslatmasında?İnsanlar yağmurun değmemesi için kapatırken üstüne ben neden ıslattım kendimi,anlayamadığım bu yağmur iyi mi kötü mü…
Ben yağmuru sevmişim galiba

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi