27 Şubat 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SON UMIIDIMI DE KAYAYA VURDURDUN SEVGILIM

Son ümidimi de kayaya vurdurdun sevgilim…Kayaya çarpıp denizin dalgasına karıştılar…Artık sana da,bana da uzaklar…Son kez yalnızca şansım olmalıydın sevgilim…Sana bir kez olsun içimden gelerek,”sevgilim…”demek nasip olmadı ya…Bitiyor artık;hayatım sensiz sona eriyor…Umarım beni hatırlarsın,umarım nefretle anmazsın…Kendine iyi bak sevgilim…Bu şarkı bitsin de öyle gideyim,kulaklarımda gözyaşlarıma vesile olacak melodiler var son melodiler bunlar…Son kez sana ağlayıp da gideyim…Son cezam buydu sevgilim…Sen onun kollarında,ben ise sana uzak bir yerdeyim…Yinede her şeye rağmen,seni severek öleceğim…Bunu çok görmeyeceğim kendime,içimi seninle doldurmuşken,son nefeslerimi de sen içimdeyken vereceğim…Sensiz her yer kördüğüm,her yer kapkaranlık,her yer cehennem…Sensizliğim beni vuruyor,tek başıma ödüyorum bu bedeli acı olan sevdamı.Sana seni anlattığım,seni senden ayrı sevip kucakladığım;yüreğinde konaklamazken “benim!”deyip sarıldığım için özür dilerim…Son ümitlerimi de karaya sapladın sevgilim…Simsiyah oldum,her tarafım lekelendi…Olsun…Ben seni bu şekildeyken bile sevmekten vazgeçmedim…Ezberci bir hayatta yaşıyorken,her yeni gün de ben yalnızca seni sevdiğimi ezberledim…!Seni sevdiğim için dünyanın hoşnutluğunu,seni sevdiğim için kendimi sevdiğimi,seni sevdiğim için seni sevdiğimi,güzel olduğun için yüreğimde temelli yer edindiğini,ben her gün bunları ezberledim…Yakışmadı bu bana,hiç yakışmadı…Sonunu göre göre,göz göre göre sana senden ayrı masallar yazdığım…Yakışmadı bu bana,hiç yakışmadı…Tövbelerden ayrı kovuldum,acılara ayrı bir gem vurdurdum…Yakışmadı bu bana gönül çiçeğim,sadece seni severken,yalnızca seni severken bu bana yakışmadı…Her şeyin bedeli vardı,lâkin söylenen sözlerin bedeli bu olmamalıydı…Her şeyin dipsiz bir kuyuya atıldığı dönemler vardı,lâkin zamansız akıtılan gözyaşlarının bir de sahibi vardı…O yalnızca sendin,sadece sendin…Kabule gelemez,kabul edemez miydin?Son ümidimi de askıya aldım sayende,kirlendim…Beyin hücrelerim bir kez daha iflas eşiğinde…Suçum;seni sana vermeyip,seni senden istemeyip,yalnızca tenimde kavrulup;yüreğimde can buldurmaktı…Sen bu kadar güzelken,sen yanlışlarımı örtbas ederken,sen fedakar bir yürek olmuşken…Sana,seni çok sevdiğim halde bunu yapmamalı mıydım?Gidişin dönüşsüz mü sevgilim…?Gidişin ayrılıktan öte bir vurgun yeri mi?Sen zaten hiçbir zaman benim olmadın ki!seni düşlerken bir başka hülya da can buldun,seni özlerken özlemlerimde özlem oldun…Ben seni isteyip bu yürekte canımı bağışlamış,esirin etmişken,sen yapboz sevdalarda yüz tuttun…!Son ümidim de vardı ya,onu da martılara attın,ümitlerim martılara yem oldu!!!İşte şunca zamanda sana söylediklerim,hissettiklerim;gönül perdemi sana hiç gocunmadan açtığımı söylediğim zamanki hallerim…cesur bir yüreğin faturası böyle kesilir ancak…Korkma,korkmuyorum ben…Gidişinin dönüşüne katacağı mutluluğu beklerken,çaresizliğimle boğuldum,konuşamıyorum artık ben…!Ben de bir yer beğen o zaman kendin için sadece…Aşkımı aşkınla sarmıyor,aşkımı istemiyorsan,kuytu bir köşede yerini seç…Mevsimler boyu oturup ağlayacağıma,sen de vicdan azabınla içini kanatacağına yerini seç de kurtar ikimizi!”İkimiz!”derken ne kadar da yakıştı bu kelime bu satırlara…İkimiz…Sen ve de ben…Hiçbir zaman gerçek olamayacak olan sen ve de ben…Bir başka deyişle biz…Tamam işte gözlerimi kapattım gelirsen gel…Körebe oynayalım,kör bir kurşunun saplandığı yeri gözün kapalı bulabilir misin bir bakalım oynayalım da görelim…Ben seni kolayca bulurum,hatta çıkarabilirimde.Çünkü fazla uzağımda değil;içimdesin…Gülme sakın şu sözlere,gülme gülersen ölebilirim…İlk başta söylediğim sözler var ya ölümle ilgili.Onlar hâyâldi sevgilim ama şimdiden sonra gerçek olup gerçeğe dönebilirim…Utanma,kabullen acı bir fırtınaydım senin için.Bir anda geçtim gittim,sen istedin ben bittim,ben istedim sen gittin…Dur şimdi…Dursana!Duymuyor bile artık,kulakları sağırlaştı,gözleri mahmurlaştı,uyku tünelinde konaklayan yüreğiyle birlikte gününü bir kez daha sona erdirdi…Pekala iyi geceler o zaman sevgilim,yine geleceğim…

ÜMİT PINARININ AKMAKTAN VAZGEÇTİĞİ ANLARDA,YALNIZLIĞIN SENFONİ OLUP DURDUĞU BİR YERDE SEVDİĞİNİ ÖZLEYENLERE...

Dilara AKSOY


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi