26 Şubat 2010 Cuma

[cadilarmekani], Ne karizma takımsın sen BESİKTAŞ'ımmmmmmmmm!...





http://img.blogcu.com/uploads/koddoktoru_0001.gif
 
bi' umutsa yasam dedikleri.. umudum beyaz.
 bi' inatsa hayata akan.. gözyaşım siyah .
bi' sevdaysa hayatı anlamlı kılan..

SİYAH - BEYAZ ULAN ...!
avatar2063fh2.gif

Ne karizma takımsın sen Beşiktaş'ım!


Bu yazıyı lütfen farklı takım tutanlar üzerine alınmasınlar,Buradaki yazı Beşiktaş aşkımdan süregelmiştir.

Eğer aşk buysa sevgi buysa fazlasıyla istiyorum. Gerçekten. İlk kez taraftarı olduğum birşeyin yenilgisinden utanmadım,daha iyilerini yapar diye böbürlendim. Amblemi bile karizma olan takımım benim. Yensen de yenilsen de kalbimiz hep seninle...

Ben doğduğumdan beri Beşiktaş'lıyım. Bir kere bile takımımdan nefret edip,onu terk etmedim. Aksine milletin gözüne soka soka ben Beşiktaş'lıyım! dedim. Bunu ömrü hayatım boyunca ne olursa olsun yapmaya devam edeceğim.

Büyüdüğüm beşiksin mezarımda taş
Damarımda kanımsın gözümde yaş
Yaşamımda ölümümde sözüm BEŞİKTAŞ
Mutluyum gururluyum özüm BEŞİKTAŞ


İşte en sevdiğim ;
Yağmurlu bir günde görmüştüm seni
Üstünde çubuklu formalar vardı
Bir anda tutuldum aşık oldum ben
Hayatın anlamı Siyah Beyaz'dı

Ölümle yaşamı ayıran çizgi
Siyahla Beyaz'ı ayıramaz ki
Her yolun sonunda ölüm olsa da
Sevenleri kimse ayıramaz ki

Aşksın sen Beşiktaş'ım. Cansın sen!

beşiktaş gifleri çok güzelbeşiktaş gifleri çok güzelbeşiktaş gifleri çok güzel

beşiktaş gifleri çok güzel

beşiktaş gifleri çok güzel

beşiktaş gifleri çok güzel

beşiktaş gifleri çok güzel


http://www.haberturkce.net/image2/besiktas-a-agir-ceza-flas_20028.jpg
 



















http://img.blogcu.com/uploads/koddoktoru_0001.gif






http://www.blume2000.de/blumenversand/images/97234_4.gif


*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°.˜”*•
YaSak sehRin isyAnkAr KıZı
...•*”˜
.•*˜.•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.


Varsın eller gönül yarası kapanır sansın;
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın...

SeSsis ßi üRperiş HaLinDeyim…KimSesiz ve yaLnız ßi yerLerDeyim



neden diye sorma sakın
nedenini bende bilmiyorum sadece gidiyorum ardıma bakmadan
susmak okadar acı weriyorki
daha önc hiç bukadar ağlamamıştım
hiçbirine bukadar kenetlenmemiştim
susuyorum
evet belkide kaçıyorum ama inanki
susmak seni sewrken seni delicesine severken
susmak acı weriyor
elveda hayallerim ben gidiyorum...


kırmızı gül resimleri
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°.˜”*•
YaSak sehRin isyAnkAr KıZı
...•*”˜
.•*˜.•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.



GözYaSı
aNa diLidiR tÜm
DiLleRde
aYRılıGıN





......kırık bir aşk.............hikayesi bu...
..umutsuzluklarla..........ve hüzünle dolu...
güneşinden yoksun; umut, bulutlar ardında
gökyüzü kapkaranlık ve biz burada ışıksızız
yollar aşılamaz türden, ufuklar bizden uzak
.bugünler mutsuz ve yarınlar çok umutsuz
...amaçlar belirsiz ve araçlar çok yetersiz
.....görüşebilmek zor, görüşmemek zor.
.........sevebilmek ve de sevilebilmek,
...........ne kadar mümkün sence?
............ne kadar olası bu düş?
.............birleşebilir miyiz?
................sen-ve-ben
................bir gün!
................. ?
........?



Image Hosted by ImageShack.ushttp://img357.imageshack.us/img357/5332/725il3mc1.gifImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us





*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°.˜”*•
YaSak sehRin isyAnkAr KıZı
...•*”˜
.•*˜.•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.






--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi