27 Şubat 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SEVDIGIN O KADIN BENDIM..........

Son 6 aydır alış veriş yaptım sevdama,indirim de yoktu dayanamadı ruhum
Aciz kaldı,almak istemediklerini aldı.
Faturasını yollarım aşk sana.
Önce kelimelirimi harcadım,azar azar kredim yoktu başka sonra bağırdım avaz avaz,
duyguları ucuzlamış gördüm zaman içinde,yinede almadan yapamadım
az defolar göz çıkarmazdı nasılsa,biraz tamirle kullanırım uzun yıllar dedim.
Israrla gezindim gönül çarşımda benim olsun dediğimi seyrettim vitrin camı ardında,
beni al diye bağıran ,aldığımda üstüme duygularıma uymayan ,
renklerine kapıldığım ruhumu saracak giysilere baktım
hayranlıkla,yinede aldım.
Yanıldım eskisi kadar sağlam değildiler,yavaş yavaş tenimde eridiler,
dokumasından sevdayı çalmışlar,rengi soldu iki yıkamada,aşk katmayı unutmuşlar,
ipleri çürük atmaya başladı,bedenimi sardıkça,ısıtmadı ruhumu titretti,
ilk bahar ayazında,uzaklaşmalımıyım ,sevdam açıktamı kalmalı,
ince bir yalnızlık örtüsüne bürünüp duyguları kendimi sıcak tutmalı,
güvenmemelimi yoksa aşk satıcısına,ne yapmalı..???

ŞİMDİ OKUDUN MU AŞKI?
ANLADIN MI?
YETMEZ Bİ DAHA OKU..
EZBERLE..
SONRA GEL YİNE..
BELKİ O ZAMAN KONUŞURUZ AŞKI SENİNLE..
BELKİ O ZAMAN...

ateşe koşan kelebekler gibi koştum sana
tüm şehir gördü beni,
bir tek sen görmedin...

şiir kokan ellerimi tuttun
bedenimdeki arzuyla seviştin
törpüledin korkularımı
gözlerimin kahvesinden içtin hatırlıyor musun..?
sevdiğin o kadın bendim...


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi