26 Şubat 2010 Cuma

[cadilarmekani], .....::::::: HERKESE İYİ AKŞAMLAR ... BEN GELDİM SEFİMLİ DOSTLAR NASILSINIZ ????????? :)))







Photobucket

İŞTE BENİM DÜNYADAKİ TEK AŞKIM

 :))

PRENSİM

http://img03.blogcu.com/images/e/v/e/everythingthatyoucanbe/ankarakedisi_1__1247087682.jpg

Mis Kokulu Kırmızı gülüm...

Hani limandan ayrılır ya gemi,
Uzaklara açılır
Öylece ardından bakarsın
Umutsuzca
Kavuşamazsın,
Deniz koskoca okyanus olmuştur
Aranızda onunla

O an kasırgalar kopar,
Fırtınalar eser yüreğinde
Hasretin uğuldar
Yaşanmamış sevdan kanar
Umutların kırılma noktasında
Vurur bakışları,
Gönlünün kıyılarına

Dizelere uzatırsın
Boylu boyunca hayalini,
Şiirlere yazarsın
Çoşkusuyla içindeki deniz
Okyanus olur kabarır
Derinden derinden, akarsın ona

Zamansız bir baharda, ansızın
Dupduru bir su gibi,
Akar içine
Filizlenirsin, yeşil yeşil
En yeşil baharlara inat

Ama her zaman başlangıcında
Bir sonu vardır
Farkına varmadan
Bir hazan baharı
Oluşur yüreğinde
Artık dallarında
Dökülür yaprakların,
Solar ve kupkuru olur,
Çabalarsın,
Tekrar sularsın
Ama kurumuştur
Yeşermez, artık
Senin koklamak istediğin
O mis kokulu kırmızı gülün Kırmızı Gülüm...

YaSak sehRin isyAnkAr KıZı
Varsın eller gönül yarası kapanır sansın;
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın...

SeSsis ßi üRperiş HaLinDeyim…KimSesiz ve yaLnız ßi yerLerDeyim
neden diye sorma sakın
nedenini bende bilmiyorum sadece gidiyorum ardıma bakmadan
susmak okadar acı weriyorki
daha önc hiç bukadar ağlamamıştım
hiçbirine bukadar kenetlenmemiştim
susuyorum
evet belkide kaçıyorum ama inanki
susmak seni sewrken seni delicesine severken
susmak acı weriyor
elveda hayallerim ben gidiyorum..



GözYaSı
aNa diLidiR tÜm
DiLleRde
aYRılıGıN

......kırık bir aşk.............hikayesi bu...
..umutsuzluklarla..........ve hüzünle dolu...
güneşinden yoksun; umut, bulutlar ardında
gökyüzü kapkaranlık ve biz burada ışıksızız
yollar aşılamaz türden, ufuklar bizden uzak
.bugünler mutsuz ve yarınlar çok umutsuz
...amaçlar belirsiz ve araçlar çok yetersiz
.....görüşebilmek zor, görüşmemek zor.
.........sevebilmek ve de sevilebilmek,
...........ne kadar mümkün sence?
............ne kadar olası bu düş?
.............birleşebilir miyiz?
................sen-ve-ben
................bir gün!
................. ?
........?

Image Hosted by ImageShack.ushttp://img357.imageshack.us/img357/5332/725il3mc1.gifImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us






--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi