26 Şubat 2010 Cuma

[cadilarmekani], .....::::::: Kumasal Düş İşgaline / Aşk Eylemi


Kumasal Düş İşgaline / Aşk Eylemi


Yeniden çıkıyoruz yola beraber.
Alıntı bir okyanusa bakıyorum .
Ay vuruyor,
göz bebeklerimden içeri.
Yakamozların suskun dansını izleyen sessizliğime,
Yüzümü okşayan,
Hafif bir rüzgar ekleniyor.
Anılar bir bir vuruyor kıyılara.
Kalp atışlarım,
Lanetlenmiş heyecanlara sıkışmış,
İki yüzlü zenginliğine dalıyorum gecenin.


Bir elimle yıldızları,
Diğeriyle ,
Karanlığını avuçluyorum.
Kan kesiliyor duygularım.
İşaret parmağımda,
Nikotin kalıntısı aşklar,
İmgeler yükleniyor canıma,
Ufukta kayboluyorum.


Dostlarımı arıyor gözlerim.
Gelip toplasınlar beklentisindeyim,
Sürüklenmeme sebep olan yelkenlerimi,
Gelmiyorlar.


Biliyorum gelmeyecekler.
Yine bir karakol nezarethanesinde,
Eylem sonrası,
Gün ışığı beklentisinin keyfini sürüyordur hergeleler.
İsyan etmenin tatminliği ile ,
Duvarlardaki okyanusları seyrediyorlardır.
Benim tüm eylemlerim zerdüşt aşklarıma.
Okyanus serinliğini içiyorum yalnız,
Ve kana kana.
Küfrediyorlardır içlerinden belki de,
Yine sattı bu adam bizi diye.
Onlar kanıyor,
Ben kanıyorum.
Onlar işkembe mağduru,
Ben aşk mağduruyum.


Kumsala uzanıyorum boylu boyunca,
Çakıl taşlarını ayıklıyorum sırtımda ki.
Deniz yosunlarının intiharıyla karşılaşıyorum.
Merhaba,
Sizlerde mi öldürüldünüz benim gibi?
Sizlerde mi dışlandınız hayatlarınızdan?
Sizlerde mi vurdunuz kıyılara ?
Nerede canlılığınız?
Susuyorlar,
Kuruyorlar.


Bir sarhoş yaklaşıyor yanıma,
Kızarmış gözleri,
Ateşiniz var mı diye soruyor?
Yok diyorum.
Sen zaten ne işe yararsın ki diyor ,
Uzaklaşıyor.
Gülüyorum.


İçimdeki ateş sönsün isterken,
İçime kana kana,
Tuzlu yalnızlıkları çekerken bile suçlanıyorum.
Kamusal alana uzanıp,
Kumasal düş işgalinde,
Çakıl taşlarını ayıklamakmış suçum.
Ayıplanıyorum.


Gece örtüyor aydınlık yüzünü bulutlarıyla,
İnce ince düşmeye başlıyor,
Yağmur taneleri.
İçime işliyor anıların ıslak hüzünleri.
Uzandığım yerden kalkarak,
Bata çıka uzaklaşıyorum kumsaldan.


Sahte sokak lambaları altında,
Siren sesleriyle bir ekip arabası önümü kesiyor.
Ellerimi arabaya yaslıyorum,
Fazla sert davranmayın,lütfen,
Üzülürüm diyorum.
Üzülmezsin diyorlar.
Üst araması ve kimlik kontrolünden sonra,
Gidebilirsin diyorlar,
Üzülüyorum.
Üzülmeyenlere inat üzülüyorum.


Son kez bakıyorum kumsala uzaktan,
Hüzünler ölü yosunları taşıyor kıyılara.
Çakıl taşları,
Ölü yosunların altında kaybolmuş,
Denizin ışıltısına,
Milyonlarca kum tanesi eşlik ediyor.
Sırtımı dönüyorum kumsala,
Hüzünlere emanet ediyorum anılarımı.
Eylemlerimin süreceğini biliyorum.
Yağmur ince ince yağıyor yüzüme,
Islanıyorum,
Gidiyorum…
 




--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi