27 Şubat 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], ben senle bir ömür istiyorum




 

 

 

Image Hosted by ImageShack.us

 Sana şiirler yazmak istiyorum...
dize dize...
kahramanı biz olan masallar...
ki sayfa sayfa...
ve gönlüne yağmak istiyorum...
damla damla...

kitap okumak istiyorum...
dizlerinde...
omzunda ağlamak...
sonra numaradan kavga edip...
sana küs olmayı istiyorum...
gelip habersiz seni öpüp barışmak...

ve hayaller kurmak istiyorum...
çocuk gibi...
el ele tutuşup...
delice koşmak...
kağıt helvana ısırık atıp...
sonra da kaçmak...
ben artık senle bir şeyler yapmak istiyorum...

akşam evime sen varsın diye...
uçarcasına gelmek...
sen olmadığında dudak bükmek...
sesini evde duyunca havalara uçmak istiyorum...

ben senle bir ömür istiyorum

Image Hosted by ImageShack.us

 


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi