28 Şubat 2010 Pazar

[cadilarmekani], Neyleyim


 
 
Bakışlarında yok oldum ben senin,
Gözyaşlarını gördüğümde  bittim,
Ölümünü gördüğümde sonsuz oldum,
Söyle bana sensiz dünyayı neyleyim?

Aşkımı verdim sana içtin yudum yudum,
Bitirdin beni, kana kana bitirdin beni...
Yüreğimi koydum avuçlarına,
Kırdın, parçaladın duygusuzluğunla...

Günlerce ağladım, kanadı gözlerim,
Kim için?
Vefasızıni şerefsizin biri için...
Yüreğimi avuçlarına alıp, parçalayan insan için...

Biliyorum, sen beniz yaparsın,
Yaşarsın doya doya kaldığın yerden,
Seversin ve en baştan başlarsın iki günlük aşksızlıklara,
Ama söyle bana;

Ya ben, ben sensiz neylerim?

 
 
 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi