26 Şubat 2010 Cuma

[cadilarmekani], USUL USUL ICIME SIZAN BU ACI YALNIZLILK


Usul usul içime sızan bu acı bu yalnızlık senden hatıra.
Hayatımızın duvarlarına astım. 
İçimin okyanuslarından yaptığımmavi düşlerboğuldu, hayata isyanımıarmağan ettim 

Kıvranıyorum!



Şimdi hayat öyküsüzlüğümün nişanı gibi duruyor hüznün doğurduğu resmin kucağında. 

Yüzüme asıyorum çoğu zaman, yüreğimdeki boşluklara esaretimi. 
Yüzümde kırışıyor hayat. 
Gitmelerine -can- yakıyorum...





Ben, kızıl bir aşkla gelmek isterken sana sen somurtkan mutlulukları seçtin, 
Gece artığı saatlerde kaldın, 
Güneşi soğuttun...
Gözlerinde gözlerim dondu...




Ey yâr!
Saçlarında dalgalanan o hüzün kimin?
Beni kirpiklerinden astığın günden beri milyon defa ölüyorum... 
Yanlış senaryolara intiharlar biriktiriyorum...
Gidişinden hasretler yapıyorum kendime sonra yineölüyorum.






Cüzzamlı yağmurları damlıyorsun içime.
Kapandı sesine isyan eden bu ağız.
Her adım bir intihardirilemem artık...
--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi