16 Nisan 2012 Pazartesi

makarna | A L I N TI L AR....-52 -

GÜNÜN SÖZÜ..





ÖZLÜ SÖZLER
Planınız bir yıl içinse pirinç ekin, on yıl içinse ağaç dikin, yüz yıl için ise insanları eğitin. 
Huang-Çe
Kadın kocasını daha az sevmeli, fakat daha çok anlamalı; erkek, karısını daha çok sevmeli, fakat anlamaya çalışmamalıdır. 
Oscar Wilde
Kaplumbağaya dikkat et! Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebilir. 
James B. Conant
Kan ve kemik bütün insanlarda bulunur.Farklı olan yürek ve niyettir..Marlo Morgan

SUNUM=SAİM GÜVEN


ASRIN SÖZÜ

KİMSEYE BİR KELİME ETMİYORUM ARTIK. HERKES OLDUĞU KADAR YER KAPLAR..
SUNUM SAİM GÜVEN


Kör Bir Gecede Sev Beni 
Öyle bir düşün parçası olalım birlikte. Sen beyaz atı olmasa da beyaz yüreği olan bir prens ol. Ben yüreğinin beyazına vurulayım, gözlerim kamaşsın parıltısından, yanayım. Sen saçlarındaki akları, sakalındaki beyazları saklama. Kör bir gecede buluşalım. Sadece sesimiz dokunsun yüreklerimize. Bir duaya karşılık birbirimizi bulalım. Hızla koştuğum, nefes nefese kaldığım ve hiç bitmeyecek sandığım bir kabustan kaçarken yakala beni bir sokak arasında. Tut kolumdan, çek içine kalbinin, orada sakla uzun süre. Sokaktaki sesler, çığlıklar, sirenler, kavgalar bitene kadar hiç çıkarma dışarı. Aşka yardım ve yataklıktan tutukla hatta, koy gönlünün koğuşuna beni. Sesim solum kesilsin. Her sabah gözlerinde uyandır, her gece kollarında uykuya daldır. Olmayacak duaya kabulüm ol mesela, gökyüzüne yolladığım en umutsuz dileğim ol. Her şeysiz ama hiçbir şeyim ol ve o yüzden çoğal gün geçtikçe içimde. Sessizlikle büyü, aydınlıkla kalabalıklaş ve eğit kendini aşk bahçelerinin çiçeklerinde. Benim olmaya niyetlen mesela, benim olmayı hayal et. Ama hiç bilme adımı, sesimi, bir tek gözlerimi yakala güneşin battığı yerde hayal meyal… Sen beni dile, ben gelip bulurum gölgeni. Senden başka bir kalbe çarpmayayım diye sakla göğsünde beni. Sesimi, gözlerimi, sözlerimi sakın. Kör bir gecede sev sen beni, nefes nefese bir kabustan kaçıyorken, en güzel rüyam ol, uyandır beni. 
Candan Ünal




Sunum =  
Nasrettin Hoca'ya sormuşlar: 

"Kimsin?" 
"Hiç" demiş Hoca, "Hiç kimseyim."

Dudak bü...küp önemsemediklerini görünce, sormuş Hoca:
"Sen kimsin?" 
"Mutasarrıf" demiş adam kabara kabara. 
"Sonra ne olacaksın?" diye sormuş Nasrettin Hoca. 
"Herhalde vali olurum" diye cevaplamış adam. 
"Daha sonra?" diye üstelemiş Hoca. 
"Vezir" demiş adam.
"Daha daha sonra ne olacaksın?"
"Bir ihtimal sadrazam olabilirim."
"Peki, ondan sonra?"

Artık makam kalmadığı için adam boynunu büküp son makamını söylemiş:
"Hiç."
"Daha niye kabarıyorsun be adam.
Ben şimdiden senin yıllar sonra gelebileceğin makamdayım:
"Hiçlik makamında!"

ADAM DEDİĞİN ....
DAĞ ERKEK, DAĞI Orten KAR 'da KADINDIR ..! ADAM DEDİĞİN, dağ hazırsındır duracak ki,
 KADINDA kar hazırsındır ONU SARSIN ..!
SUNUM-SAİM GÜVEN

Temel kahvede işe başlar, müşterilerden biri seslenir:
-Temel bize üç çay, biri açık olsun.
-Hangisi?
sunum-saim güven


Temel yolda giderken birden çok acıktığını hisseder. Yemek yemeye karar verir ve köşenin bitiminde gördüğü bir dükkandan içeri girer.

- selamın aleyküm uşağım.

- aleyküm selam buyur abi.

- ben bir karadeniz pidesi alacaktım da. yalnız burada yemiycem mümkünse sarıver.

Adam bir an durup sorar:

- afedersin abi sen karadenizli misin?

temel bu soruya sinirlenir:

- niyeki kardeşim? karadeniz pidesi yemek için illa karadenizli mi olmak gerekir? misal ben japon olmasam sushi yiyemeyecek miyim? ya da italyan olmazsam pizza vermeyecek misin?

Adam cevabı yapıştırır:

- Estağfurullah abi ne demek. O yüzden söylemedim. Burası nalbur.


__._MESELA diyorum; 
Bu gece bir DELILIK yapsam..! 
Biraksam MUTFAKTA biriken bulasiklari, 
Ceksem arkamdan kapiyi, 
KADIN basima gitsem bir meyhaneyi dagitsam..! 
... FONDA bir masa, Arkada Sezen'in sarkilari calsa;
Ben AGLASAM... Sisenin dibine dibine vursam..! 
MESELA diyorum; 
Sokaklardan butun ERKEKLERI kovsam, 
Bu gecelik evlerinde otursalar.. 
Korkmadan dolassam butun sehri, 
Kimse DOKUNMASA bana, 
Bir sandalda sabahlasam...! 
Alabildigince KADIN, 
Alabildigince OZGUR olsam. 
Kufur etsem agiz dolusu, utanmasam; 
Sehre isyanimi haykirsam. 
Kim bilir kac kere satilmistir, bu dunyanin ANASI...! 
MESELA diyorum; Bu gecede ben BABASINI satsam..! 
MESELA...
sunum-Burcu
M U T L U L U K !...
 Şu toprağa sevgiden başka bir tohum ekmeyiz
Şu tertemiz tarlaya başka bir tohum ekmeyiz biz...
Biz güzeliz, sen de güzelleş, beze kendini
Bizim huyumuzla huylan, bize alış başkalarına değil...
Hayatı sen aldıktan sonra ölmek, şeker gibi tatlı şeydir
Seninle olduktan sonra ölüm, tatlı candan daha tatlıdır...
Sevgide güneş gibi ol, 
dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, 
hataları örtmede gece gibiol,
 tevazuda toprak gibi ol, 
öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, 
ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol. Hz.Mevlana..

_EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER....

kemalağa



--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi