15 Nisan 2012 Pazar

makarna | ALINTILAR..-61-.


Atatürk diyor ki:
 
''Sağlam ve gürbüz nesil Türkiye'nin özüdür.''
 
                               Mustafa Kemal ATATÜRK
 
 
(Saatli Maarif Takvimi'nin 7 Nisan Cumartesi günkü yaprağından

F I K R A

 

Temel TRT  de bir yarışmaya katılır ve kazanır. Kendisine bir kitap hediye edilir. Kitabın adı da "düz mantık" tır. Temel hediyeyi alırken sorar; 
-Bu kitapta ne yazıyor?
 
-Okuyunca öğrenirsin...
 
-Ben onunla uğraşamam, anlat bakayım sen bana. 
-Okey... bak şimdi; senin evinde akvaryum var mı mesela?
 
-Evet var...
 
-O zaman içinde su da vardır?
 
-Evet var...
 
-İçinde su varsa balık da vardır....
 
-Evet var...
 
-Balık varsa hayvanları da seviyorsundur sen?
 
-Evet....
 
-Hayvanları seviyorsan insanları da seversin her halde?
 
-Evet...
 
-O zaman senin sevgilin de vardır?
 
-Evet var.
 
-Yaşlı görünüyorsun o zaman sen evlisindir?
 
-Evet. 
-E karın olduğuna göre de, homoseksüel değilsindir?
 
-Evet.
 
-Bak gordun mu?...
 
Temel çok etkilenir. Kitabı alır koltuğunun altına eve doğru giderken Dursun'u görür.
 
Dursun sorar; 
-Temel o ne?
 
-Düz mantık kitabı!
 
-Nasıl bir şey anlat bakiiim. 
-Bak şimdi; sizin evde akvaryum var mı?
 
-Yook!
 
-O zaman sen i*nesin.... 

 SUNUM-KORAY KOMİLİ


 fıkra
Bir gün hamile bir kadın mağazada alışveriş yaparken, bir çatışma çıkar ve vurulur. Hemen hastaneye kaldırırlar. Doktor ameliyat sonrası kadına: "Hanımefendi hayati tehlikeyi atlattınız. Ancak iki kursunu çıkaramadık. Bunlardan biri doğacak olan kız çocuğunuza diğeri ise erkek çocuğunuza isabet etmiş. Şimdi çıkarırsak ölürler. Ancak üzülmeyin ileride bu kurşunları vücutlarından atarlar. Kadın doğum yapmış. Çocuklar sağlıklı. Aradan yıllar geçmiş. Kız çocuğu bir gün bahçede oynarken "Anne anne çabuk gel" diye bağırmış. Annesi telaş içinde "Ne oldu kızım?" diye kosmuş. "Bak anne vücudumdan bir demir parçası çıktı. Kadın sevinmiş: "Telaşlanma. Doktor amcan demişti. Bak kurşunu vücudundan attın. Bundan birkaç gün sonra bu kez erkek çocuk bağırmış. "Anne anne çabuk gel!" Kadın yine telaşla koşmuş: "Ne oldu oğlum?", "anne, mastürbasyon yaparken kediyi vurdum!"  
sunum-erol ışık

 

 

ATEISTIN BIRI...

Ateist'in biri, kitaplariyla edindigi servetini yoksul cocuklara adadi. Olumunden sonra kendisi icin satafatli mezarlar yapilmadi, mezar yeri bilinmiyor. Ama kurdugu vakifla yuzlerce cocuga onun biraktigi eserlerin geliriyle egitim olanagi saglaniyor...

xxxxx

DINCININ BIRI...

Dincinin biri,akil almaz ve saibeli bir servetin sahibi oldu. Satafatli dugunler,ailesinin luks hirsi ve kendisine emanet edilen trilyonlar kendi partisi tarafindan bile sorgulandi.

Mahkeme kendisini suclu buldu.Talebeleri onu kurtarmak icin ozel yasa bile cikardi.

Bugunse evlatlari onun o saibeli mal varligi icin birbirine dustu. 

 
GÜLLER VARDI...KOPARMAYIN DİYE


güller vardı, yağmurda
koparmayın, diye yalvardım.
dayanmazlar, dedi kadın.
ama o kadar güzel duruyorlar ki
oldukları yerde.
ah, hepimiz güzeldik bir
zamanlar,
dedi kadın
ve koparıp gulleri tutuşturdu
elime...
William Carlos Williams


sunum-erol ışık




Nur Demir
Hiçbir şey insana verilir. Onun gücü ne 
Halsizlik ne de kalbi ne. Ve düşündüğü zaman 
Kollarını aç gölgesi bir haç olduğu 
Ve düşündüğü zaman onun mutluluğu Biler sıkılır 
Hayatı garip ve acı boşanma 

Mutlu aşk yoktur 

Hayatını o bu silahsız askerlere benzer 
Biz farklı bir kader için giymiş oldu 
Bu erken yükselen ne kullanabiliriz 
Belirsiz silahsız gece onları Bulundu 
Bu sözcükler benim hayat deyin ve gözyaşlarını tutamaz 

Mutlu aşk yoktur 

Benim güzel aşk benim gözyaşlarımı seviyorum 
Ben yaralı...
MuTLu A$K Yoktur_NuR
Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.


DUDAKLARINDAN ÖPMEYE KIYAMADIM.....

Kendini bana bırak senden alabileceğim hiçbir şey yok
hele senin haberin olmadan asla.
Gözlerine dokunmak için ne kadar uzun zamandır bekliyorum biliyor musun?
Ya saçlarını koklamak için. Yasemin gibi kokuyorlar... Belki de daha güzel.

Öyle ezberlemek istiyorum ki seni unutmak denen şey bile hasetlensin

Kirpiklerini düşündükçe rimel olup bulaşmak geliyor içimden.
Bir fırça kadar bile şanslı bulmuyorum kendimi. Yada bir çorap kadar
bir ruj olmak bile düşmüyor payıma.
Dudaklarına yaslanmak ne güzel olurdu.
Ne güzel olurdu onlara pervasızca dokunmak...

Seni ezberlemek istiyorum.


Ellerinde kimsede olmayan bir hüzün var gibi geliyor
yüzünde yaşayan her duygu ellerine de bulaşmış gibi sanki
incinmekten hiç korkmaz mısın gibi sanki sen...

Kır çiçeklerini seviyor olmalısın sana tazelerini toplamalıyım...
Daha çok şey var söylemek istediğim ama dilime mühür vurdum
sen "konuş" deyinceye kadar. Sadece yüreğimle konuşuyorum.
Sadece yüreğimle...


Sana sitem etmiyorum. Bırak hiç değilse kendimle konuşayım.
Sen beni yokmuş farz et.

Ne tuhaf o kadar güzel görünüyorsun ki
sanki başka bir yerdeymişiz hissine kapılıyorum.
Beni azarlamak için neler vermezdin şimdi...
Keşke azarlasan.
Gözlerini çevire çevire bakıp "sıkıldım" demeni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun.

Sana ait bir eşya gibi yanından hiç ayrılmasam ...


Çok tatlısın çok...

Neyse sen bos ver bunları. (?)Keşke hiçbir sorumluluğum olmasaydı
her saniyeyi seninle geçirmek çok keyifli olurdu.
Ama işteyken(?) hep seni hayal edeceğim bunu bil.

Tatlı tatlı şarkı sözleri söylediğini
yaramaz çocuklar gibi gizlice ıslık çaldığını
kızdığında söylediğim muzır sözleri...

Burnundan öpmek istiyorum seni ne kadar zarif bir duruşu vardır kim bilir

Sesimi duyduğunu düşünüyorum. Gözlerin kapalı olsa da gördüğünü...

Burnundan öpüldün dudaklarına değmeye kıyamadım yine...


180037_189123611119914_175833452448930_531118_7263687_n.jpg
180037_189123611119914_175833452448930_531118_7263687_n.jpg
8K   Görüntüle   İndir  








SUNUM-MELİKE KOÇAK




EMEĞİ GEÇENLERE TEŞEKKÜRLER.........



kemalağa

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi