17 Nisan 2012 Salı

makarna | En Tehlikeli Örümcekler-kmlyldz=Q.pps (application/vnd.ms-powerpoint) 323K enteresan-7ninGizemi--kmlyldz=W.pps (application/vnd.ms-powerpoint) 678K ÇOK SEVMEK (müzikli)-kmlyldz=W.pps (application/vnd.ms-powerpoint) 27


En Tehlikeli Örümcekler-kmlyldz=Q.pps (application/vnd.ms-powerpoint) 323K
 enteresan-7ninGizemi--kmlyldz=W.pps (application/vnd.ms-powerpoint) 678K
 ÇOK SEVMEK (müzikli)-kmlyldz=W.pps (application/vnd.ms-powerpoint) 27







Resim


Bana çok şey veren hayata teşekkürler
Her açtığımda, beyazdan siyahı
Gökyüzünün derinliklerindeki yıldızlı görüntüyü
Ve de insan kalabalıklarının içinden sevdiğim insanı
Ayırt etmemi sağlayan, iki göz verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
Gece ve gündüz demeden,
Ağustos böceklerinin, kanaryaların şarkılarını
Çekiç ve motor seslerini, köpek havlamalarını, fırtınaları
Ve sevdiğimin narin sesini
Bütün genişliği boyunca boyunca kaydeden şeyi,
Kulağı verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
Haykırıp düşünebildiğim kelimeleri
Anne, arkadaş, kardeş, yanan ışık gibi kelimeleri
Ve sevdiğim insana giden ruhumun rotası gibi kelimeleri
Düşünüp ve açıklayabilmem için bana
Sesi ve alfabedeki kelimeleri verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
Onlarla şehirleri, göletleri, deniz kıyılarını
Çölleri, dağları ve geniş düzlükleri
Ve senin evini, sokağını ve bahçeni gezdiğim
Yorgun ayaklarımın yürüyüşünü verdiği için teşekkürler
Bana çok şey veren hayata teşekkürler
Yıkıntılardan ayağa kalkışı ayırabilmeyi
Şarkımı oluşturan, sizin şarkınızla aynı olan şarkıyı oluşturan,
İki temel maddeyi; gülücüğü ve gözyaşını verdiği için teşekkürler
Herkesin şarkısı olan benim kendi şarkımı…
Bana çok şey veren hayata teşekkürler:))))

Resim

Nedenini bilmeden geçip giden zamanın içinde ,
hiç düşündünüz mü ne kadar teşekkür ettiğinizi..??
Hayatı yaşanılır kılan , bir nefesi daha halkana katabilmen ve onunla nefes alabilmeyi öğrenmen,güleryüzle hürmet sloganı olan teşekkür etmekten ne olursa olsun vazgeçmeyelim ...:))

Resim

Binbir zahmet ve marifetle hazırladığı sofra için eşinize, çayınızı veya suyunuzu ayağınıza getiren çocuklarınıza; Sahip olduklarınıza, sahip olmanız için sizi dünyaya getiren anne babanıza, en sinirli anınızda bile sizi alttan alan, olgunluk ve büyük bir sanırla dinleyen sevgilinize, sizi bunaltıcı sıcaklarda dayanılmaz kokulardan kurtarmak için çöplerinizi toplayan çöpçünüze, bakkalınıza, komşunuza, postacınıza ve saymakla bitmeyecek ama hayatımızın bir anında mutlaka sizinle olan insanlara…

En son ne zaman
teşekkür ettiniz?..
Resim

Hiç düşündünüz mü?


ALINTIDIR...(SUNUM-ELİF)


kemalağa

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi