1 Mayıs 2012 Salı

[cadilarmekani], SUSARAK ÖZLÜYORUM SENİ ..!!

SUSARAK ÖZLÜYORUM SENİ ..!!
HİÇ TANIMADAN,NE GARİP ..

Sense uzak, çok uzakta ..
Bir deniz gibisin resimlerde
Susarak özlüyorum ..
işte buna bıçak çekiyorum !Sözcüklerim varmiyor uzaklarına ,
Birer birer düşüyor bütün öpmelerim ..
Ağır yenilgiler alarak !

Dokunsan dersim olur, göçerim mecburen^^
Duydum çok sonradan, adın önemli değil
Acın aynı tadı veriyor zaten ..

Adresinde yokluğunu kıyamet bilerek,
Sadece susarak özlüyorum seni ..
Hiç tanımadan, ne garip !!
İşte buna bıçak çekiyorum ............

Şimdi adı yok, hiç bir sevginin,
Zaman zaman değil şimdi ..
Yalnız benmiyim bu ahir zamanda ?
Derviş mekanına aşk ile cağıran ..

SADECE SUSARAK ÖZLÜYORUM O ZAMAN .

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi