22 Mayıs 2012 Salı

[cadilarmekani], ben sensizliğe

Ben Sensizliğe değil, seninle olan günlerime hayal kurdum, Seni hayal ettim umutlarıma hep seni yazdım, benim için SEN olucaksın Bu hayatta ve senin için BEN olacağım bu yalan dünyada!..
Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen.
bir dunya yikiliyor bugun gozlerimde. insanlar suskun yer gok agliyor denizler misali. birde ben agliyorum gozlerim yasli. izdirap cemberinden cikamiyorum. beni asla anlamazsin. yapamiyorum sensiz yasamiyorum. cunku ben sevmistim tam sevmistim. bir sicaklik bulmustum bakislarinda. benden canimi isteseydin verirdim inan seven bir kalp birakirdim avuclarinda...

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi