17 Mayıs 2012 Perşembe

[cadilarmekani], SÖYLESENE

Söylesene, kaç dem yaşatır bana, dünden kalma aşkların
Kaç gece sûkut ederim sessizliğinle ¿kaç gecedir ki bu ömr-ü cihân Nedendir o zaman bunca isyan, bunca gözyaşı
Söylesene nâr-ı ateş; Cehennemimde de devam edecek mi
Yakacak mı sevdâların koru beni, cayır cayır !
Söylesene sevdân, cehennem ateşin[m]e ; kaç damla eşk olup söndürür
Bitmez ki cehennemin nâr-ı ateşi.. bitiremezsin ki dün’deki sevdalarınla..!
Ben ki alev alev yanmaların müptelâsı..
Alevim sevdândır Yâr,sevdândır !



Bak gözlerime, bak en aciz kula !
Yaşamak için hangi sevdâ-ı bıraktın ardında, hangi seçeneği bıraktın ..
Bütün yollar, bütün çıkışlar[girişler] kapalı ,
Mahşer-i Cümbüş’ü yaşıyorum.. Kıyamet mi kopuyor
Öldüm mü¿ öldü mü sevdan[m] bende .
Neden bunca kalabalık, beyaz tenler niye ..¿ aksimi görüyorum..!
Neden ¿¿¿???


Birazdan çekileceğim sorguya .. birazdan başlayacak sömürmeler !
Her şey yitip gidecek ‘birazdan’
İçimden sen.. içinden ben.. gözlerimden yaşlar !
Sonra..
Sonra, Sur’a üflenecek yok olacak evren.. yok olacağım ..
Ben ki yok oluşların müptelâsı, Farksız olacak yaşama[ma]ktan ..




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi