17 Mayıs 2012 Perşembe

[cadilarmekani], Ateş-lerde yanmaktı seni sevmek

Ne zaman yazılmış sana onca şiir !
Nasıl sevmiş seni gönül, daha dününü bugününden ayırt edemezken ,
Nasıl bir sevdaya müptelâ olmuş ¿!
Yok oluşa mı bunca sevdâ ! yok olmaya mı içimdeki nâr ¿
Nasıl bir vurgun, nasıl bir ihtilâl, nasıl bir Terk-i diyardır bu ¿

Sevdâm acıyla asılı duruyor dünlerde !
Nasıl bir sevdâymış ki, bugünlerime ket vuruyor¿ nasıl bir şeysin ki..



Neyin hesabını ödüyorum.. neyin peşinde sevdâlarım ¿ !
Geride kalan benden, eksik hangi ömrümü alacak Azrail ¿
Ben ki yok oluşun müptelâsı ..
Ömrüm ‘yok’luktur !!
Bu neyin, hangi ömrümün,hangi dünümün.. hangi sevdâmın ‘azrail’i ¿
Al neyim kaldıysa, neyim varsa ..!
Ben ki var oluşların acısı .. Yok oluşadır en büyük duâ’m !…



--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi