31 Mayıs 2012 Perşembe

[cadilarmekani], ÇOK GEÇ ARTIK

çok geç artık...yeniden sevmek için.. hani çeyiz sandıklarında özenle
saklanan danteller vardır ya...bir genç kızın hayalleri, mutlu rüyaları
vardır onda.sonra o üstüne titrenen, her bir ilmeğine hayaller eklenen o el
emeği, göz nuru bembeyaz dantelin üstüne apansız birşey dökülür de;defalarca
yıkanmasına rağmen bir türlü eski halini almaz ya........işte yüreğimi ben
bu nakış nakış, öbek öbek işlenmiş dantele benzetiyorum...çok geç
artık........
herşeyi unutup, sil baştan yaşayalım diyorsun...ama bilmiyorsun ki; bazen
bazı yerlerde affedilmesi güç durumlar vardır...aslında deli gönül
affetmiştir de...hatta sünger çekmiştir yaşanılanların üstüne..ama her
affedilen de kolay unutulmuyor ki.......
çok geç artık...lütfen; beni  her çaresizliğe meydan okuyan, bazen coşan,
bazen çağlayan deli gönlümle başbaşa bırak! sana eski "ben"i veremem
kii....sanıyormusun ki..sevince herşey bitiyor.sevmek aslında karşındakine
her nolursa olsun kıyamamaktır...o acı çekerken hiçbir mutluluğu
yudumlayamamaktır..........sanırım bunu hiç düşünmüyorsun....
çok geç artık...sevmeye değil...seni sevmeye...........
benim yüreğim  nasırlaştı ey...zalim yar... bir zamanlar yıkmışlığına inat,
Allah'tan gayrı kimseler yıkamaz beni diyorum...ve çok canım sıkılıp, aşktan
yana yüreğim yandı mı, kağıdı kalemi merhem yapıp,sarıyorum yarama....
 

çok geç artık.....dönemem sana...
ne intikam alma, ne sana acı çektirme; hiçbiri yok yüreğimin günlüğünde sana
dair...sadece bu da benim son sözüm sana karşı..son sözü ben söylerim derdin
ya hep.......şimdi sen, sözü bana bırakıyorsun ve ben içimdeki tüm yaraların
acısı, yanmışlığımın, kanmışlığımın ve yitirdiğim sevda sarnıçlarımın bedeli
olarak diyorum ki; son kez:
ÇOK GEÇ ARTIK..............

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi