3 Haziran 2012 Pazar

makarna | KENE ÇIKARMANIN KOLAY YOLU ÇOK TEHLİKELİ !

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: yusuf tez41@hotmail.com>
Tarih: 3 Haziran 2012 09:31
""""""""""""""""""""""""KENE ÇIKARMANIN KOLAY YOLU ÇOK TEHLİKELİ !




 .Kene çıkarma ile ilgili meilini gönderdiğim bir arkadaş, aşağıdaki
bilgiyi göndermiş. Paylaşmak istedim. Selamlar.

MEKTUBUN EKİNDE GÖNDERİLEN VE  "KENE ÇIKARMANIN KOLAY YOLU" DİYE
TAKDİM EDİLEN YÖNTEM ÇOK TEHLİKELİDİR VE TAMAMEN BİLİMSEL GERÇEKLERE
AYKIRIDIR.
BU KONUDA YETKİ VE BİLGİSİ OLMAYAN KİŞİLERİN "ÇELEBİYİZ BİZ" İMZASIYLA
TEHLİKELİ YÖNTEMLERİ ÖNERMESİ DOĞRU DEĞİL.
 KESİNLİKLE BÖYLE BİR YÖNTEM DENENMEMELİDİR.
BU TEHLİKE TIP UZMANLARI TARAFINDAN DA DOĞRULANMIŞTIR.
BİLİNDİĞİ GİBİ; BAZI KENELERİN KKKA HASTALIĞINA YOL AÇMALARININ
NEDENİ; KENENİN İNSAN VÜCUDUNA YAPIŞMASI DEĞİL; KENENİN KUSMUĞUNDAKİ
VİRÜSLERİN İNSAN KANINA KARIŞMASIDIR. BİR İNSANA YAPIŞIP KAN EMMEKTE
OLAN KENENİN KUSMUĞU NORMAL KOŞULLARDA (SÜREKLİ OLARAK KENENİN
VÜCUDUNA DOĞRU BİR ÇEKİM VE KAN AKIMI OLDUĞUNDAN) İNSAN KANINA
KARIŞMAZ. FAKAT; ÜZERİNE HERHANGİ BİR SIVI VEYA ZEHİR SIKILAN KENE;
YAPIŞTIĞI YERDEN AYRILMAYAĞAĞI GİBİ; YAPIŞTIĞI DAMARA KUSMUĞUNU
BIRAKIR VE İNSAN KKKA VİRÜSÜNÜ ALMIŞ OLUR.








 KENE ÇIKARMANIN KOLAY YOLU





--




--
Sedat ERDEM

'Gözlerimizi bir pula satıp geçmişiz bir yana,
Ölmesini bilenlere yüz çevirmemiz bundan!
Körüz gözbebeklerimize mil çekilmiş mil…
Acımasız bir namlu şakağımızda soğuk,
Tetikte kendi parmağımız yabancının değil!'
Rıfat ILGAZ



--
Selim YILDIRIM

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!

"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...

Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...

Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."

ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆

Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi