21 Haziran 2012 Perşembe

[cadilarmekani], ANLADINMI

en derinde buldum hep, ne aradıysam
soğuk çökünce bir çift sıcak el arar ya insan
tufanımsım sen benim..

aklımın kilitlerini çözebilirsin
her derde deva verebilirsin
üşüyen ellerimi ısıtabilirsin
ama masal bu ya
bir de bakmışım ki
çekip gitmişsin...

korkuyorum ben
korkmamam gerekirken
öyle efsanelerim de yok benim
yalnız ucu kırık hayallerim
tadı güzel sevmelerim
ve direnişlerim var

tutup bir ucumdan yamamaya çalış beni
sustur kanayan dillerimi
istemem kardeş saçmalığı
sevgilin gibi gör ve
kendi cennetine satma beni!

bak ben sen için
vazgeçtim meleklerimden
düşünemiyorum bile nehiri, denizi
kendi cehennemimde bırakma beni!

tuzaklarım hazır
tuzaklarına düşmeye
gözlerim yaşarır istersen
seninkiler yaşarmasın diye
ama bunun adına sevgi deme
basit kalır bu kelime
olsa olsa intihardır bu benimki
ölmesin hiçbir güzel kadın
kendi darağacında diye...

öyle çok sancısı var ki zihnimin
ne bir devan olabilir
ne su serpebilirsin bu aciz şairin kalbine
sanma zararsın gönlüme
zira zararın olamaz
kendinden başka kimseye

benim ellerim çok ihtiras gördü
çok döküldü dudaklarımdan, "seni seviyorum"lar yalan yere
bir sende anlam buldu bu cümle
sevinme
ve sanma hoşsun gönlüme
bilirim manasızdır her kelime
söylenmişse yalan sevgi üzerine...
şimdi gördün mü ne çoksun içimde
ne kadar sen'im ben aslında
anladın mı her yolun neden sana çıktığını
neden sende karar kıldığımı?
_alntı_


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi