8 Haziran 2012 Cuma

makarna | GÜNÜN FIKRALARI......ÇİN ATASÖZLERİ.....IZLER - RENKLER


GÜNÜN FIKRALARI......

Fındık Kıran :)
Adamın biri bir gün, Fransa'ya bir iş için gitmiş. Akşam olunca
> sıradan bir gece kulübüne gitmiş. Eğlencenin doruk noktasında spikerin
> anonsunu duymuş;
> "Şimdi, meşhur Temel'in gösterisi başlıyor!"
> Sahneye smokin giymiş Temel çıkmış.
> Fakat Temel ne pantolon ne de don giymiş.
> Sahnede duran masaya doğru ilerlemiş, masanın üzerinde bir fındık varmış.
> Müzik susmuş, Temel kıvrak bir hareketle elinde tuttuğu penisi ile fındığa
> vurmuş,
> fındık paramparça herkes çılgın gibi alkışlamış.
> Aradan 40 sene geçmiş aynı adam tekrar Fransa'ya gitmiş işlerini
> hallettikten sonra tekrar eğlenmek için aynı yere gitmiş.
> Eğlencenin en görkemli zamanında spikerin anonsu duyulmuş;
> "Meşhur Temel'in gösterisi başlıyor!.."
> Aynı Temel yine sahnede fakat oldukça yaşlanmış...
> Yine masaya doğru ilerlemiş ama masada bu sefer bir hindistan cevizi varmış.
> Temel çevik bir hareketle elinde tuttuğu penisi ile vurmuş.
> Hindistan cevizi paramparça olmuş.
> Bizim vatandaş bu gösteriden sonra dayanamamış hemen kulise gidip Temel'e
> sormuş;
> "Ben yıllar önce geldiğimde fındık kırıyordun, şimdi ise Hindistan
> cevizi kırıyorsun bu nasıl oluyor?" demiş.
> Temel cevap vermiş;
> "Cözlerim eskisi gibi cörmeyi!.. Finduğu iskalayrum"
SUNUM-SAİM GÜVEN



İyi Notlar

Kız, babasına yıl sonu notlarını gösteriyordu:
- Baba, nasıl notlarım? Kimya, fizik, matematik, edebiyat, felsefe, müzik, resim hepsi pekiyi?

 En iyi notlar benim
Babası sıkılarak yanıtladı:
- Oh oh... Çok memnun kaldım kızım.

 İnşallah yemek pişirmesini, dikiş dikmesini, çocuk bakmasını, çamaşır yıkamasını iyi bilen bir kocaya düşersin de mutlu olursun. 

__

ÇİN ATASÖZLERİ.....

Yakınındakileri mutlu et, uzaktakiler gelecektir.
Yavaş gitmkten korkma, öylece durmaktan kork.

Zenginlik gübredir. Yalnızca saçıldığında yararlı olur.





Maillerim alıntıdır
Emeği geçenlere teşekkürler..



--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi