8 Haziran 2012 Cuma

makarna | +18-'Kara Kutu!..' hom-pom_3a

 +18-'Kara Kutu!..'
   hom-pom_3a 



 

Pardon yani.......
Üç top model, Manken, Claudia, Cindy ve  Naomi, Uzakdoğu'da bir
defileye katılmak üzere uçaga binmisler..
Yol saatler sürecek..
Uçak havalanır havalanmaz, Cindy makyaj kutusunu  açmış, başlamış  süslenmeye..
Ötekiler bakmışlar, bakmışlar..
'Kız şaşırdın mı?..Uçakta seni kim görecek?..
Bu aşırı makyaj niye.. Yüzüne yazık' diyecek
olmuşlar. 'Allah göstermesin'demiş Cindy, 'şimdi bu uçak düşerse,
kurtarma ekipleri gelir..
Bakarlar burada dünya güzeli bir  yüz..
Önce beni kurtarırlar!..'Beş on dakika  uçmuşlar..
Claudia,  büyük bir dikkatle bluzunu çıkarmış... Ardından sütyenini..
Belden  yukarısı anadan doğma.'Üsüttün galiba' demişler, ötekiler..
'Uçakta böyle seyahat edilir mi?..
 'Yoo' demiş Claudia..'Tersine aklım çok başımda. Şimdi bir kaza olsa,
düşsek.. Kurtarma ekipleri gelse,  en  evvel bu harika memelere
takılmaz, en evvel beni kurtarmazlar mı?..
Biraz daha uçmuşlar.. Bu defa Naomi, hafif doğrulmuş yerinden..
Pantolonunu zarif bir hareketle çıkarmış.. Ardından külotunu  indirmiş..
Cindy ile Claudia, dehşet içinde bakmışlar Naomi' ye... 'Sen çıldırmış
olmalısın?.. Bu ne rezalet' diye  bağırmışlar..
Naomi gülmüş.. 'Siz ikiniz de  gerzeksiniz kızlar' demiş..
'Bu uçak düşerse  gelecek ekiplerin ilk arayacakları şey ne?..;
'Kara Kutu!..'-- 

maillerim alıntıdır




--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
ℂ⋆ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ℂ⋆
 
Grup mail adresi: makarna@googlegroups.com - Grup yöneticisi: makarna+owner@googlegroups.com - Grup anasayfa: http://groups.google.com/group/makarna - Gruba üyelik: makarna+subscribe@googlegroups.com - Grup üyelik iptal: makarna+unsubscribe@googlegroups.com

Blog Arşivi