20 Haziran 2012 Çarşamba

[cadilarmekani], SİLDİĞİM KAÇINCI SATIR BU

Sildiğim kaçıncı satır bu


Bilmiyorum sildiğim kaçıncı satır bu,
Bilmiyorum hangi satırlarda kafiye kurabileceğimi.
İçimde biriken kocaman bir yanardağın,
Dışarıya çıkmayan lavları gibi
Cehennem sıcağı gibi sevdan.
Oysa yazacak o kadar çok kelime varken,
Yazmayı beceremiyorum neden?
Yorumsuz şiirlerimin yorumsuz kahramanı,
Yarını olmayan sabahlarda hayal ettiğim,
Erişilmez dağlar gibi gelir bana sevdan
Ve tek kelimede biter bana yaşam.
Hiç önemli değil aslında,
Yorumda götürmez aslında ardımda kalan,
Kalacak olanlarda zaten yarın olacaktır bir yalan.
Senki gökyüzünde ki en uzak yıldızlar kadar uzakken bana
Aldanmışım bu Dünyada ben yalan olan sevdana,
Umudumda kalmadı artık ne bu güne nede yarına
Gücüm yok kaldıramam artık
Teslim ettim kendimi bu duygu sağanağına.
Bilmiyorum sildiğim kaçıncı satır bu,
Bilemiyorum.
Sadece yazıp yazıp siliyorum
Seni ve senli olanları.
Sevdayı suya yazmak gibi,
Kayboluşu anlatmak gibi,
Seni sana yokken anlatmak gibi,
Yazıyor ve siliyorum
Bendeki sevgi silüetini.
Sildiğim her hece sen,
Sildiğim her kelime ben,
Biliyorum sevgilim
Yazdığım her şey
Aslında silinmemesi gereken.

Gürsel Pal




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi