1 Aralık 2020 Salı

[cadilarmekani], Gunaydin

Ben bir okunaklı düz yazıyım
Devrik bir cümleyim
Şiirim ben
Ben sizin, kıskançlık
damarlarınızın Tanrıça'sıyım 
Şaşırmış yanlarınızın alacası
Kalkmış kıçınızı hızla indiren asansörün
kopan kayışıyım
Olamadığınız bir karakterin
tepe noktası
Ben sizin, beş para etmez 
egolarınızın falçatasıyım
Şiirim ben 
İki tanesini yan yana getiremediğiniz
cümlelerin prensesi 
İmgelerin, duyamadığınız keman sesi
Çıldırmışlığınızın bam teliyim
Tavşanlarınızın küstüğü
dağın seramonisiyim
Şirim, ben
Ben şiir
Merhaba, 
Ben sizin rahatsız yanınız
Çıkamayan canınız
Atamadığınız feryadınızım
Korkmayın 
Şiirim ben
Toparlanın hadi 
Kalkın ayağa
Okuyup algılayamadığınız varoluşumla
Benli yaralarınızı, selamlamaktayım ..

D  Özkan

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jhm3Y9Kqaxiddkj%2BZn4hCiWX%2BbTfuy%2B9H1wBkFKeXnVqg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi