8 Aralık 2020 Salı

[cadilarmekani], Kadınım benim

Kadınım Benim!!
Ben seni darmadağın seviyorum...
Nedir bu derli toplu olacağım derdi?
Saçın dağınıkmış
Üstün başın berbatmış
Yüzün gözlerin yorgunmuş
Bunlardan bana ne?
Geceler boyu yüzüme gözüme bulaşan başkası sanki...
Ben seni benim dağınıklığıma karışasın diye sevdim...
Hangi ağacın bir diğerine karışmış kökleri düzgün ki?
Hangi dağ bir öbürünün hizasında?
Hangi göl kıvrım kıvrım değil?
Hangi bulut öyle, onlar kadar dağınık?
Onlar kadar güzelsin diyorum...
Uzayan gölgem ol,
Karanlığınla bile dokun, teslim ol bana yeter diyorum Dinletemiyorum.

Paros Greece.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jh%2BS1RANz%3Dp9md736Z0iV%3DLzS7be_4GUTzMOaKF6axWXA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi