18 Aralık 2020 Cuma

[cadilarmekani], ÖĞRENCİ MARŞI


OGRENCI MARSI

Korkma, bu sinif toptan kalacak
Sinavlarda hep sana yardimci olacak
Birler, ikiler karnede parlayacak
Onlar senindir hocam, senin eserindir ancak.
 

Catma kurban olayim cehreni ey nazli baba
Kahraman evladina bir gul ne bu ofke bu ceza
Olsun senin ugruna bu canim feda . . .
Haklidir derslerden kalan ogrenci daima.
 

Ben ezelden beridir ZAYIF aldim zayif alirim
Hangi hoca bana bes vermis sasarim
Ben her gun zayiflarla yatip kalkarim
Yirtarim karnemi aileme gostermem atarim
 

Karnemin tamamini sarmissa butun birler
Benim iman dolu hocalarim sonra bana ne derler !
Evdekiler her gun beni kotuleyip uzerler
Bu zayiflar ne deyip uzerime yururler
 

Arkadas! Karneni zayiflara ugratma sakin
Biraz calis bitsin bu alin yazin
Bundan sonra bes almak senin hakkin
Alisirsin beslere belki yarin belki yarindan da yakin
 

Aldigin birleri "not" diyerek gecme tani
Dusun siniftaki onlarca bes alani
Sen tembel ogrencisin incitme yaziktir babani
Verme karneni babani verseler dunyalari
 

Kim bu beslerin ugruna olmaz ki feda
Karneyi sIksan fiskiracak "bir" bir daha
Soylemese, karnemdeki birleri hocalarim babama
Etmese bir dolu karnemden beni herkesin yaninda
 

Ruhumun hocalardan istegi bes almaktir emeli
Degmesin yazilima hocalarin kirmizi kalemi
Bu birler ki karnemin temeli
Ebedi karnemin ustunde benim inlemeli
 

O zaman annemle babam kirarsa kafami
Her birimden dolayi yerim cehreme tokati
Fiskirir sicim gibi gozlerimden goz yaslari
Iste o zaman hapis olurum cikamam disari
 

Yok ol artik onumden ey sanli karne
Donsun artik karnemdeki butun birler bese
Yer verme karnede artik birlerle
Hakkindir senin de sevinmek karnede
Hakkindir!
ALinTidiR
--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/cadilarmekani/CAGkz_jj7Ruy781yoM0wv2ftn%3DBcmsR57cuxW4E_NqHgx5-Ak8w%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Blog Arşivi